Meet This Blog In Facebook !

Wednesday, May 5, 2010

.welcome to the blog world, new blogger.

dari semalam aku tak updated ape-ape.
sume entry yang kua semalam aku da scheduled awal-awal.
semalam aku just moderate komen2 and balas cket2.
tu pun tak abeh.
sangat malas la semalam ~

jadah banyak perkataan semalam neyh ?

korunk da tengok header baru aku ?
terbaek kan ?
kahkahkah !
bunyik macam kejam,
tapi itu hakikat.
ade yang terasa ?

malam tadi aku aja kawan aku buat blog.
tambah ag anak murid aku.
classmate baru si kaizen.
HAHAHA !

aku rase pasni aku boleh bukak kolej la.
nak letak name 'blogger college'.
smart kan ?
pastu mesty aku ag kaya dr nuffnang.
kahkahkah !
berangan la ko pompuan.

sampai dekat kul 12 kitorg bertapa kat A&W.
dan haruslah mak aku mesej tanya pukul berapa mahu pulang.
dengan hanya bermodalkan rutbir (aku tak taw eja).
itu pun eddie yang belanja.
sebab aku mmg nan ado duet.
hahah !

dah la orang tak ramai.
aku rase pekerja kat c2 asek pandang kitorg jeh.
to be more specific, pandang eddie yang hensem sebenarnya.
HAHA !

panjang plak bebel.
oke la.
chow !


















ADAMAYA :
adam sangat penyabar la.
kalo org laen mesty dah mati dani dikerjakan.
semalam kene tangkap khalwat kan ?
bodoh nyer dani.
maya pun satu.
tah pape.

7 bantah cakap cikgu:

Ery Farieha said...

ahaha rajen aja psl blog eh
hehehehehe

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

terbaik la header ko beb,haha gua tabik sama lu

FarhanaDr said...

Wahhhhh.. Jadi tok guru laa ni ek??? Heehee..

P/S: Terkejut gak nengok header.. Wow..

I n n z said...

ery : time2 free rajen la ;)

manager : haha ! i loike ;)

kak farhana : hehe. x de la sgt. cikgu vawahan jeh neyh ;p

KaiZeN SHiNoBi said...

haa?

sepakah classmate baru aq tuh? ahaks...

npe aq x taw woo?

yuran dia bayar double x?

ye r, half bagi aq, sebagai senior, ahaks

I n n z said...

erk ?
ne de cikgu bg duet kat anak murid.
tak2.
aku kebas sume.
kahkah

natsumiDyla said...

adam mmg sgt penyabar.
saya nak suami begitu :)