Meet This Blog In Facebook !

Thursday, May 20, 2010

.bila mimpi itu sangat mengasyikkan.

membuatkan aku rasa tanak bangun.
tapi terbangun gak.
cessssssssss ~~
potong betul.
cite tak abih lagi lah .!

aku mimpi best.
hehehe ^_______^
tapi bukan mimpi basah la nget.
aku mimpi best lah .
haih. bape kali nak ulang daa ?

okeh.
selamat petang semuaaaaa !!
kat sini hujan sepoi2 bahasa.
panggg !! hotak hang ! jadah hujan sepoi2 bahasa. skola mane dulu ?
hujan ta bape nak lebat.
ade sikit2 guruh berdentum.

ouh. cite sal guruh.
mase kekecik dulu (skunk pun kecik lagi)
kalo aku tanya nape bunyi guruh kuat.
ibu mesti jawab ceni 'Allah ngah lawan syaitan'
ko taw aku pk ape ?
Allah ngah lawan dengan syaitan gune kongfuhaikong yg Goku gune.
pastu ade bola-bola api (eh nyanyi ckit) bagai.
kalo guruh tuh kuat sgt, aku bajet ade bola api besar yg sdg dilepaskan.
hoho.
hebat kan imaginasi aku ?
sebenarnya sampai skunk pun aku percaya cite ibu aku tuh.
KAHKAHKAH !
nanti aku dah ade anak, aku nk cite cmtu gak la kat dy.
eh tak pun cite jeh kat qistina.
mesty dy caye ckp aku.
yes !











jawapan kuiz pagi tadi : ZackZukhairi la. sape lagi =)



7 bantah cakap cikgu:

naz said...

hahahaha imaginasi melampau wey tapi ok juga tu haha

kaizen shinobi said...

waaa,,,

hahha... melampau2 sial imaginasi ko tuh.... ahhahahahaha

I n n z said...

naz : hebat kan aku ? kahkahkah !

kaizen : hehe ;D penangan dragon balls.

Muhammad Safie said...

style ar imaginasi ko...

I n n z said...

safie : hehe xD

.sTraWberRycH0c. said...

nk tido smpai org yg ade dlm mmpi tu muncul depan mata boleh?
baru best...
tol x?hehehe

I n n z said...

eh ?
kalo la bende tuh boleh terjadi kan ? ;D