Meet This Blog In Facebook !

Monday, May 17, 2010

.cerita pasal boyfriend.

hola !
selamat tengah hari.
dah pukul 1234 dah.
rini aku tak bangun kul 3 ptg ag.
bangun kul 1012.
hebat kan aku ?
malam tadi tido kul 3 pagi.
poyo.

kawan cakap, kalo dak2 yg belaja kat ATMA @ UPNM /ALAM (Akademi Laut Malaysia),dorunk banyak duet.
pastu ramai la gadis-gadis di luar sana yang sebok nak berboyfriend mereka-mereka ini.

aku ?
tak minat pun.
sbb aku suke dak engineering.
sbb kalo keje engineer, gaji kan banyak.
muahahaha !
mata duetan upenye ko pompuan
x de la. hehe ;)
kalo engineer tuh nampak cket ke lelaki an mereka.
sbb bg aku lelaki = engineer.

dah lari topik plak.
aku ade abg angkat ex-ATMA.
amek navy.
skunk kat sabah rasenye.
eh, pe aku nak cite sebenarnya neyh ?
aduh ~ blank la plak.
haish ~

pastu en aku de kawan kat ALAM.
aku tanya la dy elaun sebulan dy dapat bape.
cube teka bape ?
RM 200 sebulan.
makan sume ditanggung.
RM 200 tuh duet poket semata2.
rase2 cukup ke ?

eh dah la.
aku tak taw pe nak cite sebenarnya.
merepek2 jeh neyh.
sekian. time kaseh.
arghhhhh ~~~~!!!!!

6 bantah cakap cikgu:

Hizami Rahim said...

ahha.
good luck~

hakimfaridzul said...

ok!

memang merepek!

agagagaga

Ery Farieha said...

ape ko cube ckp ni?
haha

I n n z said...

hizami : gud luck kat depa ;D

hakim : ^__^

ery : aku tak taw la ery xD

kaizen shinobi said...

xnak bce leh? hahahhaha

I n n z said...

x yah bace pong tape.