Meet This Blog In Facebook !

Sunday, May 30, 2010

.mimpi yang ngeri sampai nangis hentak kaki.

hola !
selamat petang.

derr~
rini sgt susah idea nak kua untuk menaip di blog.
tak taw nape.
penat pk, aku tido.
sonang cito.
HAHA !

tido petang nikmat derr.
nak2 pulak, malam tadi tido kul 330 pagi.
bangun kul 11.
tapi still mengantuk.
kul 130 bantai tido lagi.
sampai kul 5.
haa lu kire bape lame aku tido .
HAHAH !

mimpi.
yew.
aku mimpi.
sampai nangis2 bagai.
haih ~
nak taw mimpi ape ?

seyes.
aku ngs.
merajuk segala.
macam 'bila aku mintak duet, ibu tak nak bg'
pastu aku akan majok, ngs2 leleh aer mata, sembam muke kat bantal.
macam tu la aku ngs dlm mipi tadi.
nak taw mimpi ape ?











aku mimpi ayah jual balik mesin basuh dan peti ais yg baru dibeli.
tah pape kan ?
erk .

16 bantah cakap cikgu:

Anak Perak said...

pergh kul 11 bangun.ish2...

Alynn Notnot said...

hahaha! takot kene basuh baju pakai tangan la tu :))

I n n z said...

anak perak : eleh ~ mcm x bese jeh. haha xD

alynn : eh, bukan. mesin basuh skunk auto. picit 2 button, biar jeh. siap spin segala. yg dulu, manual ckit. hehe ;)

Jantan Keparat said...

hahahaah...
kelako plak...

Raybond said...

hehe... kalau kete nak kena jual balek ke, moto ke, nie mesin basuh. hehe..

miss dilla said...

ko kan malas. cnfrm r nanges kalau benda tu dijual balik.
hahaaa

Hizami Rahim said...

wah.
mimpi yang real.
ahha.
;)
sukar ditemui.

kaizen shinobi said...

tido x basuh kaki... wkakakaka

pu3iman said...

mimpi ngeri ni...tido len kali bismillah dulu...nak2 plak tido ptg2 cenggitu :p

nas said...

ahaha...mimpi ayah kamo jual smula mesin basoh?? ahahahha...bankrap ar kalu btol2..ehehehe..thx comment my entry:P

I n n z said...

jantan keparat : mmg klaka pong. haha ;D

ray : mesin basuh pong penting ape ;p

dilla : yew ! tahu x pew ;D

zami : jgn jadi kenyataan sudeyhhh xD

kaizen : tdo petang je pong xD

pu3aiman : hoho. baek3 xD

nas : no biggies ;)

kaizen shinobi said...

tido petang lak lagi? memang terbaek.... wakakkakaka

helena's said...

poyo.hahahaha

fndrocka said...

tak cukup menyayathati lah mimpi kau.lain kali sebelum tido biar kaki tu kotor yang betul2 kotor..bau badan biar busuk macam stokin...haaa baru dapat mimpi superb ngeri...ada berani?

haaa lupa nak ckp...jom exchange link?huhuu

Latest Entri Fndrocka: 7 Hari Menjadi Cikgu Zara

A-Y-I-E said...

Wahh.. lama betul dia tdo...

Haaa.. ni ayie nak mengomen

Tidur petang bagus ke??
Untuk pengetahuan penulis, didalam al-quran telah tertulisnya bahawa kita tidak digalakkan tidur selepas waktu solat asar.Mengapa?

1)Apabila kita bangun tidur, kita akan berasa sangat lemah.

2)Otak kita akan lambat

3)Kita akan bangun lambat

Oleh itu wahai penulis,jangan selalu ya tidur waktu petang

I n n z said...

kaizen : haha ! best ape. alalala ~

kak hel : hek ? xD

fnd : baek2. len kali cube lagi ;p

ayie : maceh tapi sy tak tido pas asar ouh .