Meet This Blog In Facebook !

Sunday, May 16, 2010

.anak sedara saya pun comel ape.





ala ~
kecoh mia sara tuh comel.
tapi memang comel pun.
tapi dy mesty tak secomel Qistina yang baru 2 tahun da pandai tgkap gamba sendiri pakai hp.
betol weyhh ~
adik aku jadi saksi.
aku juge.
gamba muke dy yg last tuh dy yg snap sendiri.
dy mrh aku pegang hp.

"qishtina nak tangkap sendiri" sambil tolak-tolak tangan aku.
dy pgg hp style korunk2 yg suke tgkp gamba sendrik.
hehe ;)
pastu tgk balik gamba.
cakap ;
"qistina..qistina"

tadi Qistina bace doa makan.
pelat2 pun hafal kot.
"allahuma bariklana fima rozaktana wakina azaabana,jemput makan cikgu,jemput makan kawan-kawan. amin."

rini Qistina sebok dengan 'cicak makan butterply' yg dy nmpk kat siling.
tah sape tunjuk tah.
asek dok ulang perkataan same.

"tu tu tu... cicak makan butterply"






















adik bongsu aku pernah berkata ;
"kak, ko bile nak kawen, borink ar sek dengan Qistina jeh. ko cepat2 ah kawen, t dapat anak."
ko hengat rini kawen esok trs dpt anak ?
b, bile kite nak kawen b ?
HAHAHAH !

6 bantah cakap cikgu:

joegrimjow said...

ok
qistina tu comel
huhu

Amalina E Azmi said...

qistina comel :))

ehem. mak sedarenye tu..kalau nk kawen, jgn lupe jemput kite ek :p

Kie-yu said...

yup~
Qistina pun comel mcm Amani
bijak pulak tu
bleh jd camwhore nie ;)

rObin@ayuE said...

anak sedare aku pon comel2..haha saja ja nak bgtaw..hakhak

Eciz said...

haha. a'ah la. bila nak kawen? t anak cakap, butterfly mkn cicak pulak. huahua

nak tgk apa yg kamu sudi komennn = BLOG PALING MENYENGAT

I n n z said...

joe : hehe xD

amalina : insya allah xD

kie-yu : tah bile tah dy minat tgkp gamba tah ;D

robin : sume org pun comel jeh ;D

eciz : haha ! how butterply nk mkn cicak ? xD