Meet This Blog In Facebook !

Wednesday, May 19, 2010

.sentap dengan blogger. (gigit2 bibir)

hambek kau !
sal blogger lagi.
pompuan neyh mmg bermasalah dengan blogger.
meroyan agak nya.
tak pon mereng.

korunk knl ini lady gaga ?
oke. name dy bukan lady gaga.
tapi BH panggil lady gaga.
aku pun ikut la.
HAHAHA !




taw di mana letaknye lady gaga ini ?
yew !
kat GB.
tahu tak yang aku tak pernah di layan bile aku masuk cni ?
paham x ??
ahu tak ?
sentap bhaii ~
allaaa ~
korunk pandang org glamor2 je en ?
huh.
nyampah !















tak nak kwn korunk.
bai !

9 bantah cakap cikgu:

Ery Farieha said...

aku sokong!!!!
sokong sekuat2nyaa!!
yg pemes je dilayan kat ctu
sentap sentap.
pastu x masuk da.
xpela, kite kwn berdue je la innz.
huhuhuh

Aus said...

yeke , hahahk . aku tak pernah chat pun .

I n n z said...

aus : aku 2 kali jeh chat kat c2. sentap abeh bhaii ~

ery : yesh3 ! ade geng. hampeh kan ? aku skunk mmg anti gile dgn menatang tuh. pandang pun x mo. huh. tak pe, kite ade conference. ngee xD

kaizen shinobi said...

aq selama nih, sekali je kne layan.... tuh pown mase GB down, bukan yang lepas nih, yang sebelum tuh.... haa... lepas tuh xpernah di layan gak...

sebab tuh r aq majok, aq g layan forum je.... wakakakaka

I n n z said...

ala, ko da glamer.
kalo msk c2 kompom ade yg lyn punye.
mcm aku neyh ?
msk forum pon, tade org lyn.
huuu =(

SyAmSuL AnUaR said...

chat2 ni x penah layan...
Saya Suka Cara Kamu Berfikir

ஐ Nurul-chan ஐ said...

huhu,ta penah sembang kat situ ag. heee :p

Nurshahfamily said...

nur pun lum pernah sembang2 kt situ... hehehe

I n n z said...

syamsul : ta yah lyn pun tape ;D

nurul : g r try. nak tgk cene. hehe ;)

nurshah : tak yah de, t sentap2 mcm kite ;D