Tuesday, November 30, 2010

.ouhhh kenapa nie ?.

sejak cuti sem , aku tengok tak banyak blog yang update .
kalau dulu kat dashboard tuh , sejam tak jenguk , dah banyak blog aku tertinggal .
sekarang ni , dalam 3 jam , belum tentu dashboard aku tuh bergerak .
asek dok entry yang tadi jehh .

kat GB pun sama .
baru 2 3 page , dah jumpe balik entry yang aku sendiri ping 5 6 jam yang lepas .
=.='

ngaa ~ cuti betul korang yep .
time cuti ni lah , aku nak kaber balik blogwalk tapi kalau dah cenggini ghopenye , ate , cene ?











bergaduh dengan adik je lahh .








cuti berbaki 12 hari .
=.='
result dijangka release , 6 Disember .
ngaaa ~

26 bantah cakap cikgu:

Mra Mastura said...

maybe ramai holiday
and maybe ramai lagi tengah exam
^^

hehe~

Puteri Iqa Izyan said...

huhu.. knp dashboard iqa penuh je update? penat nak singgah satu2.. hak3 :P

Unknown said...

sbb aku rasa ramai yg jenis kat rumah takde internet.
sbb tu tak ramai update.
FB pun time2 cuti gini mana ramai.
huhu~

Abu Uwais said...

dtg je la blog jey ek

anne said...

kt rumah internet slow sket kot. kadang2 kelajuan internet ni mempengaruhi jugak mood berblogging. x kata kt orang lain pun... diri sndiri ni pun mmg cmtu.. hehe...

chentaMAYA said...

gua xcuti~

CikMomo said...

no mood nak updet. ekeke ;p
yup,jum gadoh gadoh ngan adik. hoorayyy ! ahaks :D

Syazwana said...

tunggu aku abes exam!
huwaaaa
lambatnye!!!

Fariq Jalil said...

same r,,
result sy pon kuar 6 disember ni,,
cuak2,,

MOFASAD said...

ngehh

Unknown said...

xbnyk yg update blog mybe diorang dop umh xde line internet kot..tu myb slh 1 sbb lh..

NAZ said...

zaman pra matang kot haha

liyanaziz said...

innz, sama la dengan yana, g dashboard,, x de yg update, entry yang sama dalam jangka masa yg panjang.. macam blank jap, apa sudah jadi.. hekhekhekhek

Misshy Innz said...

@mRa amira

mybe juga ;)
gud luck exam , babe ;D

Misshy Innz said...

@Puteri Iqa Izyan


iqa follow byk blog ni ehh ;p

Misshy Innz said...

@Ery Farieha

betul der.
kat fb pun tak ramai ;p

Misshy Innz said...

@Jey Yusuff

hehehe .
baekk ;D

Misshy Innz said...

@aan

same lahh dengan aku ;p

Misshy Innz said...

@chentaMAYA

belum cuti ek ?

Misshy Innz said...

@ღ Sumomo-chan ღ

perkara ter best !
haha xD

Misshy Innz said...

@Syazwana

lalala ~ slmt berexam lahh ye ;D

Misshy Innz said...

@Fariq

haha.
lilek3 ;D

Misshy Innz said...

@MOFASAD

ngaa

Misshy Innz said...

@shera haifa

boleh diterima ;D

Misshy Innz said...

@naz

ouhh ade eh mcm tuh ;)

Misshy Innz said...

@liyanaziz

kannn .
hehe xD