Meet This Blog In Facebook !

Friday, November 19, 2010

.my privacy.

aku tak suke orang check handphone aku .
even dia mintak permission .
berat sangat hati nak bagi , sebab aku pun tak check handphone orang .

bagi aku , its my privacy .
jangan kacau lah weyhh .
aku tak kaco handphone kau pun .

laen lah , kalau aku kaco handphone kau , kita boleh sistem barter .
heh .

kalau nak godek lappy , aku tak kesah .
janji jangan jahanam kan sudahh .
but my handphone , its a BIG NO .
huh .

kau suke ke ?

























tak cukup tido , pas makan , gua nak sambung tidoo .
zzzzz ;D


14 bantah cakap cikgu:

Puteri Iqa Izyan said...

uiks..
pantang betul kalau mc tuh...
tp kdg2 tak sampai ht nk mrh kalau kwn2..

Perempuan itu Bunga, Teddy Bear dan Coklat | Alahai Perempuan I

Fariq said...

tapi sy nak check gak,,
bley la,, plz3x..

ღ Sumomo-chan ღ said...

ta suka jugak !! grrrrr :p

Syazwana said...

aiman tak kisah
wakakaka
xD

wanie m'nJ said...

saya pun pantang.
pernah sekali adik saya pegang fon saya,lps tu kredit tiba2 habis.
wattahek!!
tp.........
rupanya kena deducted s.o.s top up.hahaha..
lupa plak yg sy pnh pinjam 2.00 top up fon.haha.
trasa kesengalan sy menjelma time tu!

EmanCloud said...

ha pasanglah super duper pin haha

Kaizen Shinobi.com said...

oit! lame aq tak usha diari budak malas nih~

mana shout? hahahahaha

pehal dah tukar nih?

___________________________________

okeh~ topik entry...

hahahaha aq pown tak suka bai kalau orang kacau henset aq! hahaha

I n n z said...

@Puteri Iqa Izyan

kan3 ?
tapi dlm hati pns jeh ;D

I n n z said...

@Fariq

cannot3 ;D

I n n z said...

@ღ Sumomo-chan ღ

give me 5 ! ;D

I n n z said...

@Syazwana

aiman tak kesah , kau kesah kan .
hehe xD

I n n z said...

@wanie m'nJ

hahaha. ini kelaka .
sian adik ;p

I n n z said...

@EmanCloud

tak sue password ;p

I n n z said...

@Kaizen Shinobi.com

revolusi barangkali ;p