Meet This Blog In Facebook !

Tuesday, November 2, 2010

.tips berjimat #1 .

nasi putih
telur goreng
sos cili McD


letak sos atas telur goreng .
makan dengan nasi .
eh eh rase macam makan ayam goreng McD lahh yang di cicah dengan sos cili.
seyes , tak tipu .
g try .



oke what .
jimat pun jimat .
theee ^___^







t/t : nak megi kari + telur .. tempting T____T

8 bantah cakap cikgu:

Jey Yusuff said...

kat tempat jai xde mCd. another skill? huhu

F.I.C.K.R.Y said...

Perghhhh! Walau pon simple, tapi bagi aku gabungan menu nasi + telur mata kobao + sos McD memang sebatian yang enak arr bagi perut bujang macam aku ni...

Siap boleyh jilat pinggan nanti hahahaa....

Kat tempat belajar aku ni jarang taw nak dapat sos cili... banyak jual sos tomato yang masam melambak²...


Jom terjah entry sengal guwa :

Salji di bumi Beijing~

||| PöJìé PööH ||| said...

Sedihnyaaa dgr.. Meh la Pojie belanja Spicy Chic McDuluxe meh!

Love,
PojiePooh Abdullah

I n n z said...

@Jey Yusuff

err . sos kfc pun boleh kot ;D

I n n z said...

@F.I.C.K.R.Y

sedap kannn ?
huhu .
sos tomato tak asyukkk langsung ;D
balik malaysia, beli jeh banyak3 xD

I n n z said...

@||| PöJìé PööH |||

nakkkk xD

ღ Sumomo-chan ღ said...

kak innz lupa lagi satu benda.

KICAP. hehehe :D

sedap sedap sedap. weee xD

I n n z said...

@ღ Sumomo-chan ღ

yesss lupe plakk .
sedap gak tuhh ;D