Tuesday, November 2, 2010

.hoyehhh hoyehhhh.

3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9
7 hari gap exam before ke paper ke tiga .
yuhuuuu ~ lama nyee ;D
boleh tido puas-puas .
ngaaaa ~ tido jehh keje kau kan budak ;p

petang tadi exam Foundation of Islamic Economics .
lepas bace doa penerang hati , ayat kursi , dengan lafaz bismillah , aku bukak question paper .
"siddiqi mention five reasons of prohition of riba .................."
hati : eh ! ini soklan sem lepas jehhh .

soklan agak taf taf sebenarnya .
boleh tahan susah tapi aku tulis one page full gakk .
eh eh ade bunyi riak eh ?
theee ^___^
susah tapi alhamdulillah boleh jawab ;)

kua jeh dewan , masuk kereta , terus cari paper last sem darina punye .
ngaaa kauu .
memang sebijik soklan nye .
soklan recycle kott .
gileee .
kalau aku taw , aku potostat paper tuh, study yang itu jehhh .

tape lahhh .
rase dah buat yang terbaek sebab aku kan tak study .
siap bangun lambat bagai .
tido tergolek-golek lagi .
harap lulus jehh ;D

sekarang aku sedang berblogwalking .
dah lame tak jengah blog korunkk .
kan gap 7 hari .
boleh poye poye .
hik hik hik ;D



tata !

20 bantah cakap cikgu:

Anonymous said...

gud luck..

Leya said...

alaaaa bestnyee...
sonok laa ko..hehe ;p

wanie m'nJ said...

pengomen pertama!!!haha,
saya baru je habeh final exam tadi.
lega2...
tinggal muet je beban terakhir..huhu

Fariq Jalil said...

sronok abes die ni..
sy nye paper lmbt lg meyh..
tgh buln kang..
lps ry aji smbung blik..
arrgggghhh.

Misshy Innz said...

@Lia Edwin

tq3 ;D

Misshy Innz said...

@Leya

ko tade gap ke ?
ko mesti abeh awal kann .
aku 15 bru abehh ;(

Abu Uwais said...

jey selasa ni baru ada paper balik. huhu... enjoy dulu

Un Phat Lee said...

lapar.

Botak said...

takde pe yg susah kalau dah prepare awal²...
lainlah kalo prepare last² minute...
selamat ber'exam... ;)

Arief Arf said...

walaupun gap 7 hari, nanti last minit gak baru stadi kan?
ahahaha
X)

PutraRocker said...

@Lia Edwingd lux der..jgn rempit je mnjang,..wakakakaa

Syazwana said...

dem!
paper aku sebulan lagi...
x dpt cuti lame2
T__T

Misshy Innz said...

@wanie m'nJ

muet senang jehh ;D

Misshy Innz said...

@Fariq

hek ?
tak raya lahhh mcm tu ;D

Misshy Innz said...

@Jey Yusuff

hoyehhh hoyehh meh enjoy ;D

Misshy Innz said...

@Un Phat Lee

err .
jom makan ;D

Misshy Innz said...

@Botak

ngaaa memang study last minute pong ;D

Misshy Innz said...

@Arief Arf

yay ! arief pandai ! ;D

Misshy Innz said...

@PutraRocker

cesss . haha xD

Misshy Innz said...

@Syazwana

lame lagi tuhh .
lepak lu ;D