Meet This Blog In Facebook !

Wednesday, November 17, 2010

.fobia kepala lembu.

aku ni nampak jeh macam berani .
bawak motor lelaju macam rempit , padahal takut nak melintas jalan besar .
tinggal sorang , tutup lampu, bia gelap gelita , padahal tido selubung dari muka sampai kaki .

ini cerita masa aku kekecik dulu .
masa skola rendah .

masa kat rumah lama nenek aku kat muadzam .
belakang rumah , ade pokok mangga besar .
aku rasa pokok mangga lah .
HAHA !
tak ingat ;D

kat pokok tuh , ade terselit TENGKORAK LEMBU ke KERBAU ke ape tah .
tapi haiwan kerabat tu lahh .
elok jeh tergantung .
aku memang takut tengok bende tuh .
kompom jerit jerit punya .
HAHA !

kazen kazen aku jenis suke tengok aku menjerit agak nya .
dorunk selalu jeh ajak aku pergi main dekat belakang rumah .
memule time tak nampak tengkorak tuh , aku main elok jeh .
tapi pas dah nampak , kompom punye lari tak cukup tanah , tertinggal selipar sume masuk rumah sebab takut .
lawak oke aku time tuhh .

kalau kene lalu dekat pokok tuh sebab kazen aku ajak pergi main kat belakang rumah , aku tutup muka .
bia aku jalan macam orang buta , asalkan aku tak nampak bende tuh .
HAHA !
macam bangang jeh aku rase ;p

sekarang nenek aku dah pindah rumah lain .
tade dah tengkorak tuh .
happy dia, tuhan jeh taw .

sekarang dah besar , gua cool der .
tenung  tengkorak gajah pun aku dah tak heran .
wakaka ;D





episod cuti sebulan bermula .
esaited .
banyak plan dalam pale ;)