Sunday, November 7, 2010

.sebab perempuan suka menjerit dengan kuat.

aaaaaaa asal banyak entry sebab mabab ni ?
aku rase memang sejak azali , perempuan suke menjerit dengan sekuat hati .
kalau menjerit kejap setakat "aa!" tuh tape .
ni pesen jerit macam kene rotan, pastu berulang kali .
aku rase nak pegi cepuk jeh mulut budak tuh .
geram dowhh .
grr x(

TAKUT & GELI
yes ! perempuan kan penakut cikit, tengok lipas, cicak pun dah menjerit .
tak paham aku .
aku lilek jehh .
siap boleh pegang lagi .
cume jangan bagi aku ular .
itu akan buat aku super extreme punya jerit .
aku geli weyhhh .

JUMPA KAWAN
haaa ~ yang ni aku memang tak paham langsung .
bile bertembung dengan kawan , dia (perempuan) otomatik akan jerit kuat-kuat .
nak nak pulak yang jenis banyak cakap, lantang, cakap kuat .
err , aku tak macam ni , walaupun aku cakap banyak.
asal jumpe jehh "aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! kauuu , lame tak jumpeee"
see , aaaa kau tuh, boleh dengar satu mahallah .

TENGOK BOLA
bola missed masuk gol , kau jerit kalah sore lelaki .
huh . boleh bikin satu padang heart attack.
aku pernah kene , memang mencarut-carut aku dekat perempuan tuh .
huh . emo sungguh kau ye ;D

BERGADUH
pernah tengok perempuan bergaduh ?
yang tarik tarik rambut , tarik tarik tudung , masuk dalam kolam .
saket tak seberapa , jerit jeh kuat .
kalau bercakap tuh . dengan jeritan .
"KAU APAHAL KACAU JANTAN AKU ? DAH SANGAP SANGAT KE?????"
kau imagine lah sendiri .



aku rase tu jeh yang obvious sebab perempuan suke menjerit .
yang lain lain malas nak tulis .
heh . kau bayangkan pukul 2 3 pagi , budak bilik bawah menjerit macam kene histeria padahal dia borak dengan kawan jeh , dengar dengan jelas 1 block ?
kau rase ape ?





t/t : ini entry scheduled . ngee ~

15 bantah cakap cikgu:

Artzlizan said...

a'ah la kan...baru prasan...ko sama tak mcm mereka innz...?

izuddinrahim said...

ahahaha.
bab ngumpat bole pulak slow kan?
XD

Abu Uwais said...

saudari pula menjerit sebab apa ek...

. . . h u s n a . . . said...

klaka.... saba je la ea... :D

Hizami Li said...

haha.
XD
rajin ek perempuan2 menjerit ?

Nur Areefah said...

woaa..tak pernah lagi tengok perempuan gado2..huhu..

irama dan lagu tak dapat dipisahkan begiitu jugak perempuan dan jeritan xD

latest entry : magic memang real | magic show at uia nilai

Unknown said...

hahahahaa....
agak la
kdg2 aku cmtu gak
hahahahaa

Misshy Innz said...

@princeduyong

takk .
aku tak suke menjerit.

Misshy Innz said...

@kembatolo™

tak boleh eh ? haha xD

Misshy Innz said...

@Jey Yusuff

sebab marah . haha xD

Misshy Innz said...

@. . . h u s n a . . .

yes . tu jeh termampu ;)

Misshy Innz said...

@Hizami Rahim

sangat rajin ouh ;D

Misshy Innz said...

@Nur Areefah

betul3 ;D

Misshy Innz said...

@Ery Farieha

ade contoh .
hehe xD

Kim Nana said...

ular sy xkisah n xkn jerit kot...tp lau lipas.....mau pecah ank tekak...