Friday, November 19, 2010

.innz = blog.

sekarang kalau aku kua dengan sesape pun , mesti perkataan blog akan muncul dari mulut dorunk .
macam hafiz tadi ; "kau dok umah skunk , men blog je lah eh"
HAHA !
see told ya ;)

aku ni dah sinonim dengan blog .
cumi ciki ; "orang tuh glamer , ade blog , sume orang kenal"
aaaa celah mana sayang oi ?
eshh ~

semalam , iqbal kuakan status ; "rasa macam nak buat blog"
aku gelak dulu .
pastu dia cakap ; "aku terpengaruh dengan kau lah ni"
HAHA ! aku dah agak dah .
dah bape orang dah terpengaruh dengan aku .
hehe xD
welcome guys ;)

aku rase , blog oke ape , dari korunk dok melilau tak tentu hala , bek merepek kat blog , ade kat rumah , mak bapak pun tak risau kann ?
adik aku skunk dah pandai dahh .
kalau buat pape sikit mula lahh ; "kau jangan nak cite kat blog eh"
takut sangat aku cite perkara yang memalukan kat blog .
HAHA !
ala, gegurau adik badik jeh .
hehe xD

kelmarin, adik bawah aku kata ; "cube kau type x kat url bar tuh"
pastu aku cakap ; "eleh . kua blog kau , pandai skunkkk"
dia sengih jehh .
see , kuat tak pengaruh aku ?
HAHA !


nampak tak ?
cumi ciki pegang cool blog .
chocolate cool blog .
sedapppp ;D (sebab dia belanja)
masa nak beli tuh , dia cakap ; "cool blog ni untuk blogger je lah eh"
aku macam ; "tak tak terfikir pun"




ini attachment yang gedik .
HAHA !






aku harap , aku tak dikaburkan dengan popular .
aku harap, aku tak lupa kawan bila dah sampai atas nanti .
tanak jadi kawan lupa kawan .

10 bantah cakap cikgu:

Syazwana said...

hahaha
dulu pon aku buat blog sebab terpengaruh dengan orang
lame2 jadi best gak
xD

buyat(bebola tomato) said...

da blog famous,mstilah org kaitkan ngan blog je..hehehe

Misshy Innz said...

@Syazwana

kann ?
haha xD

Misshy Innz said...

@buyat(bebola tomato)

blog pemes ?
mane3 ? ;p

CikMomo said...

weeewit !!
kak innz pemes ohh. hehe :D

liyanaziz said...

hamboi! kilat kasut! kikikikiki.. terpengaruh dengan rakan sebaya jugak! cool blog! innz kena belanja yana cool blog!

Misshy Innz said...

@ღ Sumomo-chan ღ

kah kah kah .tade makne nye ;p

Misshy Innz said...

@liyana aziz

haha.
jom3, kat ts ;D

wanie m'nJ said...

@Syazwanatoksah katala kan.sy pun terpengaruh dgn kawan.blog rasanya tmpt utk sy tunjukkn ramah saya yg sebenarnya x ramah mana.haha.kadang2 mak angin tgk keja '24 jam' dpan laptop.haha

Misshy Innz said...

@wanie m'nJ

HAHA !
same lah dgn ibu sy .
"kau tade keje lain ke nak buat ?"