Monday, November 1, 2010

.mana lagi penting sekarang ?.

dulu .

lepas tangkap gambar kat handphone .
"nak bluetooth, nak bluetooth"

sekarang.

lepas tangkap gambar kat handphone.
"nanti tag eh kat fb"

dulu.

kalau ade pape hal .
"nanti pape, text aku eh"

sekarang.

kalau ade pape hal.
"nanti pape, inbox fb aku eh"


nak compare, fs, ms dgn fb .
besar betul pengaruh fb.
dulu , mak mak mana join ms, fs .
tapi bila fb , sume pakat join . otomatik terus celik IT .

buletin utama, melodi, 8tv, sekarang sume pakat pomot link fan page fb , dulu letak email jehh kalao nak contact .

pengaruh fb sangat besarrrrrrrrrrrrrrrrrr .
sape tade fb , dia sangat out of date (ade ke ??)
tak kesah kalau tade blog , tapi jangan tade fb .
okee ?



ibu , plishhh jangan buat fb .
tak pe .
ibu tetap up to date di hati kami sekeluarga .

14 bantah cakap cikgu:

Unknown said...

hahaha

memang laa

makpak aku pon ade FB

=___=

Abu Uwais said...

sorg classmate jai xde fb pon muka ok jer. aman je. hehe

Frodo Baggins said...

ehh ... wa xder FB!
hahahha. almaklong
bertapa dlm gua!
ciss!!


>>___<<

ika~~ said...

hehehe
totally agree with u la!

JelinaJoli said...

welll........................
zaman berubah. fs tu gua rasa anak2 tadika saja layan... itupon sipi2

liyanaziz said...

dakni ada jugak sorg classmate yang x de fb.. macam anti fb pun ada gak.. x tau kenapa.. heheheh

aiman said...

pasti kan ibu kamu tiada fb ye.. hahaha

Misshy Innz said...

@Ery Farieha

makpak kau up to date sgt ,
ehehe xD

Misshy Innz said...

@Jey Yusuff

g saiko dy .
ckp kat dy, dy kuno .
hahaha xD

Misshy Innz said...

@Frodo Baggins


kua kua.
g buat fb skunk ;D

Misshy Innz said...

@ika~~

yeayyy xD

Misshy Innz said...

@liyana aziz


ade pengalaman pahit kot tuhh ;D

Misshy Innz said...

@aiman

akan ku pastikann ;D

CikMomo said...

zaman da maju la kak innz. haha ;p
tade sape nk layan ms n fs dah,
hikhikhik

pssttt. mak saya pon ade fb ohh -,-''