Thursday, November 18, 2010

.fashion pelik.

kau into fashion tak ?
aku tak sebab aku rasa macam badut jeh .
aku tengok satu blog ni tadi .
ye lahh pasal fashion lahh .
perempuan opkos .

mulut aku dah senget senget dah tengok .
sebab bagi aku ia sangat PELIK .
tah pape tah .
ini obses dengan fashion ke ape ?

tak taw nak describe cene .
kau browse lah sendiri gambar-gambar fashion pepelik ni .
tak rase macam badut ke ?
err ~












aku suke lepak shopping mall , tengok orang .
pastu kata kata sikit orang yang berpakaian pelik .
walaupun pada dia ianya cool habes !

ribbon besar kat kepala .
legging with hijab (ni paling WTF!)







ouh , aku anti fashion ?
ouh , aku  old skool ?
ouh , aku kampung ?
ur choice !
aku tak nak perbodohkan diri dengan memakai bende yang aku rase gile merepek .
huh .






baju kurung paling cantik ! ;D




borink punya pasal =.='
hehe xD

25 bantah cakap cikgu:

Hizami Li said...

yep.
sometimes less is more.
XD

Blog Eazy Izzuddin said...

hype!

innz!
singgah2..
xD

hehe

Amirahsza said...

betul 2..baju kurung lagi cantik..

molliesa said...

hai budak malas!
hehe..yupp..fesyen legging ngan pakai tudung sangat tak senonoh!

molliesa said...

hai budak malas!
hehe..yupp..fesyen legging ngan pakai tudung sangat tak senonoh!

NuRuLiZzATi kHaLiD said...

hikkhikk!!!
sangat setuju lah..bukan tak into fashion cuma tak kena dengan taste n keserasian kita...muahah~
hape2 pon kan inzz, bju kurung still da best lah..senang gerak n selesa pakai..huhu~

Unknown said...

mereka fashion victim
hohohoh.

liyanaziz said...

muahahahahahha.. statement ery best! ala2 macam artis hollywood.. =)

Misshy Innz said...

@..hizamirahim..

agree ! ;D

Misshy Innz said...

@Eazy Izzuddin

welcome eazy ;)

Misshy Innz said...

@Miss MiraAida

baju cantik sepanjang zaman kan ? ;p

Misshy Innz said...

@chekgu Moe

taw takpe .
mcm bangang jek .

Misshy Innz said...

@NuRuLiZzATi kHaLiD

betul tuhh ;D

Misshy Innz said...

@Ery Farieha

haha . over sgt . lalaa ~

Misshy Innz said...

@liyana aziz

nak jugak feeling2 holiwud eh ;D

CikMomo said...

simple is better.
rite kak innz ? :)

anis madu said...

pakai baju kurung la, baru cool. hehe. :)

sokong ngan sis, kadang2 terlalu berfesyen sangat nampak macam pelik. haha. suke lepak2 kat mall sambil tengok fesyen budak2 zmn sekarang. err.. mulut takleh tahan asik nak kritik je... :)

zie_ira said...

innz~~tol2,,sometimes trpkse thn diri dr kt fesyen y diowg pkai 2 pelik,,,tp nk wt cm ne,,,mmg pelik,,,,myb trlmpau obses dgn fesyen jd la fashion disaster,,,:D

Puteri Iqa Izyan said...

legging with hijab? hoho..
kalau bju kurung lagi cantik :))

JelinaJoli said...

paling kool kalo awek2 cun macam gua merempit pakai baju kurung. ni baru fashionista!



--lu tengok liyana jasmay punya pesyen! kaki keding kave la weyyyy!!

Misshy Innz said...

@ღ Sumomo-chan ღ

absolutely dear ! ;D

Misshy Innz said...

@anis madu

ngah ngah ngah .
meh2 nak sep3 ;D

Misshy Innz said...

@zie~azharizalira'z

kite yang tengok, rase pelik sangat kann ?

Misshy Innz said...

@Puteri Iqa Izyan

baju kurung cantik sepanjang zaman ;D

Misshy Innz said...

@JelinaJoli

haha !
sokong !


liyana jasmay .
hehe xD
tahu tak pe ;p