Tuesday, November 16, 2010

.ketinggalan kereta api laju.

dekat seminggu gak lahh laptop aku tak bernyawa .
dok terperuk dalam laci bawah meja ni .
tadi aku bukak , semut api penuh kat screen .
tah dari mana datang .
banyak plak semut dalam bilik aku ni .
padahal aku dah kemas kot .
siap mop lagi dengan sabun attack .
wakaka ;D

mesti kau tak percaya kalau aku cakap .
tadi aku charge battery lappy dengan menggunakan charger acer .
HAHAH !
sangat unsangkarable .
tak sangka boleh plug in and op ! ia berfungsi .
hehee xD

million thanks to aiman for the charger.
kikiki ;D

ouhh .
aku baru nak bace cite pasal cintah syyh uncle seekers tuh .
gile L.
orang dah meletop letop cite .
hukhukhuk ;(

oke fine . WTH lahh cite dan gambar itu dipertontonkan di public blog ?
untuk apa ?
tak paham aku .
keji sial perangai .
huh . bengang .

dengar dengar AC Mizal saman blogger eh sebab kes gelang dia tuh ?
aku sempat bace pasal kantoi gelang dia tuh tah kat blog sape tah .
aku gelak jeh bace sebab memang ade bukti ouhh .
tapi pastu lappy kondem , tak taw cite dahh .
esok aku kaber sume story okehh .

battery pun dah tinggal less than 1 hour .
nak tido ah .
kat level aku ni , tinggal aku sorang jehh .
dah level paling atas .
ceh sungguh .






babai ;D

13 bantah cakap cikgu:

Fariq Jalil said...

cite 2 byk kat blog aidid..
sy biase lpk situ tgk die hentam org,, heheh..

eiela said...

saya tak tau lagi kisah uncle seekers tuh nanti kena tau jugak nih. hehe

Arief Arf said...

uncle seekers tu memang bangang sket kan.
hahahah

Puteri Iqa Izyan said...

hoho..kene gune dynamo kot :p

uncle seekers tu nk cri publisiti lebey je ..

cite sal ac byk kat joegrimjow :D

Unknown said...

haha...
kekadang charge guna usb port jek..:p

PutraRocker said...

apa nk jadi ni...hahaah

Misshy Innz said...

@Fariq

bace dah kat blog dy ;D
name dy bukan adib ke ?

Misshy Innz said...

@eiela

haaa sile3 .
maseh hangat di pasaran ;D

Misshy Innz said...

@Arief Arf

bukan sket .
banyak ouh . haha xD

Misshy Innz said...

@Puteri Iqa Izyan

dah khatam dah sume cite ;D

Misshy Innz said...

@eT

eh cene tuh ?

Misshy Innz said...

@PutraRocker

amende ?

Fariq Jalil said...

@I n n z
xtau la...
nme blog die aidid mu'addib..
xtau lak nme die spe..