Friday, November 26, 2010

.lawatan ke tesco extra seremban 2.

halo halo .
selamat malam .
malam ni , seremban hujan lagi .
boleh tahan lebat .

walaupun lebat , aku tetap bawak kete laju .
HAHA !

malam ni , aku ade misi .
teman kazen aku pergi tesco beli printer ..
turut mengikut , madam besar a.k.a mak sedara aku a.k.a mak kazen aku .
hehe ;D

tesco extr ni baru jeh launch .
semalam , aku lalu jeh .
rini aku park kete and masuk dalam .
lebih kurang macam jusco gak .
besar and pack .
huh .
payah cari parking .


dah lah aku , drive malam malam , kureng sikit .
tapi alhamdulillah , selamat gak sampai umah .
dalam pukul 1130 malam .
hehehe xD

kazen aku kol masa aku ngah  mandi .
ibu jawab kan kot .
pastu pesan kat aku .
"kang kau goreng nasi , pastu pergi umah atam. iti nak beli printer kat tesco"
pas mandi , aku siap siap , goreng nasi , goreng keropok ikan .
sudah nya aku yang tak dinner =.='

tape .
tak lapa pun ;D

apa ?
kau ingat aku tak reti masak nasi goreng ke ?
HAHA !
















mengantukk =.='