Meet This Blog In Facebook !

Thursday, November 18, 2010

.nape?.

susah kan lelaki nak jawab call kalau ade orang dekat dengan dia .
TAK FAHAMMMMM !!!


cumi ciki , a warn for you.
huh .

15 bantah cakap cikgu:

Fariq said...

ish xde la,,
lain org lain ragamnye,,
sy dok dlm kls pon bley je nak agkt fon,,
2 kalo lect yg sporting la..

kembatolo™ said...

nasib ah!! ahaha

twinkle twinkle said...

lelaki sgt hipokrit

~Fara Khalid~ said...

huhu..btol2...tp kadg2 la mcm 2..x slalu..plik kn?

Syazwana said...

dulu bf aku tak penah tak jawab kol sebab aku akan mengamuk seminggu kalau die tak jawab
even dalam kelas pon
wakakaka

Syed Fauzi said...

ikut orang jugak rasanya..ada setengah tu tak kisah..tapi memang di akui ada sesetengah laki tu tak suka nak jawab telefon bila dia ngan orang lain terutamanya bila dia dengan kawan2 dia =)

ღ Sumomo-chan ღ said...

hohoho,sabaq noh kak inz :D

I n n z said...

@Fariq

tapi nape cumi ciki sy tak mcm tuh ? ;(

I n n z said...

@kembatolo™

kau memang . ;p

I n n z said...

@twinkle twinkle

err .

I n n z said...

@~Fara Khalid~

pelik sgt . kite tak kesah pun kan ?

I n n z said...

@Syazwana

garang nau ni ;D

I n n z said...

@Syed Fauzi

nape haa ?
bagi explanation cikit .

I n n z said...

@ღ Sumomo-chan ღ

cannot sabaq . haha xD

Syed Fauzi said...

Sebab diorang rasa kawan diorang penting rasanya tak tau la betul ke tak =)