Meet This Blog In Facebook !

Thursday, November 11, 2010

.redha je la.

Hati ni sedih sangat. Lagi sedih dari ada lappy tapi takde charger. Lagi sedih dari jatuh motor,luka luka tangan.

Apa lah yang kau nak pandang dekat aku kann ? Kaya pun tak . Rupa alhamdulillah ada cuma tak cantik macam si gemok .

Marah , geram , sedih .

Doa kan aku boleh jawab next 2 paper , cukup lah. Kau lupa aku pn takpe . Aku ni cuma melukut yang menumpang.

Maafkan aku. Halal kan makan minum aku selama aku dengan kau .

Misshy Innz .

8 bantah cakap cikgu:

liyana aziz said...

innz, be strong.. yana tau innz memang kuat.. walau x tau cte di sebaliknya, mai nak habaq, biaq p org nak ckp apa yang penting adalah diri hg sendiri.. ada hikmah di sebalik apa yang jadi.. jangan sedih!

Fariq said...

gudluck ye awk..
ye sy halalkn mkn mnun n maafkan awk jugak..
jgn mrh n sedih2 ye..

princeduyong said...

tanak sedih sedih...senyum senyum...walau hati kelat..

..hizamirahim.. said...

amin.
XD

kembatolo™ said...

apesal?

oranglidi said...

ak doakan ko bjaya.

ZACK ENTRY said...

gud luck..=)

pwincess Lov3y dOv3y said...

good luck yerk...lupekan dulu ape yg terjadi..wat tol2 tok next paper k...peace~~~