Saturday, November 6, 2010

.sebab perempuan tak suke lelaki merokok.

hah !
sape penah kene piat telinga sebab kantoi kotak rokok dalam poket ?

aku bukan anti smokers .
lantak kau lahh nak smoke ke mende .
janji tak mintak duet aku sudaa .

most of the gurls doesn't like her boyfriend smoke .
ngaa ~ nape eh ?
cube tanya mereka .
HAHA !

aku tak kesah kau nak smoke tapi jangan smoke depan aku .
aku tak nak bau asap rokok tuh nanti , melekat kat pakaian aku .
kantoi lahh oi aku pun smoke gak .
oke . nonsense . aku tak pernah smoke oke .

seyes aku tak suke asap tuh kene muka , tudung , baju aku .
bau dia sangat kuat oke .
buwekkk ~ nak muntoh aku ;D

so far aku tak pernah piat telinge sesape lagi lahh even dia smoke depan aku .
aku redha kan jehh .
HAHA !
takkan plak nak cakap "hoi ! kau jangan smoke depan aku , aku sepak kau kang"
tak beradab nama nya oke , wahai kaum hawa .
nak tegur pun kene ade cara nye ;D

lagi satu , gurls kann suke jehh nak memekak , membebel kat lelaki bila her boyfriend smoking .
"saya tak suke lah awak smoke bla bla bla blaa"
"yang pi smoke tuh pasai paa ? grrr x("
kami (kaum hawa) sayangkan anda .
kami mahu menikmati hidup lama dengan anda .
bukan hidup hanya 5 tahun , anak baru nak belaja bertatih , anda dah pergi meninggalkan kami yang tak berkerja .
tak koser kami der nak jual nasi lemak demi nak jaga zuriat anda seorang diri .
kau hengat senang ?

"awak smoking tak ?"
lelaki yang smoking , akan take time nak jawab soklan simple pimple dimple ni .
"kenapa ?" ngaa ~ soklan dibalas dengan soklan .
"jawab je lahhh " si gadis menduga lagi .
"hurm . dulu lahhh ."
tapi satu hari , si gadis ternampak akan kotak rokok di tangan si jejaka .
"awakkk" si gadis bersuara .
si jejaka mengangkat muka, memandang si gadis , sambil tersengih .
"kawan punya lahh . dia suh simpan"

aku tak percaya !
tak mungkin , kawan kau nak suh kau simpankan rokok untuk dia dan dia mampu bertahan tanpa rokok selama beberapa jam .
oke . maybe kau nak cakap , dia bukan perokok tegar en ?
tape3 . aku terima alasan tuh walaupun aku still tak percaya .
weeekkkk ;p


eh der . tak lelaki lahh kalau tak smoke.
KAH KAH KAH !




t/t : awak dah kantoi !

30 bantah cakap cikgu:

anim said...

ye sangat lah betol :)

Hizami Li said...

wah.
banyak update hari ni ?
laju je.
XD

zami tak hisap rokok.
and people can say tak lelaki lah tak merokok.
zami tak kisah.
sbb zami tahu zami ada bukti lain zami lelaki.
haha.
XD

Amirahsza said...

mira memang tak suka lelaki merokok. Bau rokok pun dah rasa nak sesak nafas. Lgipun membahayakan kesihatan. Kita sayang kat dia, that's why marah kalau merokok. (ckp mcm dh couple) chehhh..

Misshy Innz said...

@anym (:

yes ! ade suppoter ;D

Misshy Innz said...

@Hizami Rahim

2 jeh updated . yg tutor sume, scheduled post ;D

ngaaa ~
bukti tersembunyi .
hehe xD

Misshy Innz said...

@Miss MiraAida

kannn ?
tak tahan bau asap rokok ;D

CikMomo said...

saya ta sukaaaa lelaki yg merokok ! hikhik :P heh,out of list kalau nak jadik suami saya. muahahaha xD asap rokok sgt laa BUSUK. T__T

Fariq Jalil said...

saya xkesah kalo laki nak mrokok..
sbb aku nak kwin ngan pmpuan,,
bknnye dgn laki.. huahua..

Cahaya Yang Riang Gembira said...

okeyhhh.. suke giler ngan jawapan zami.. haha.. :p

amira faqihah said...

poyo je laki yg smoke ni haha

Aliesha Kirana said...

mmg tak suka!!!! xsuka!!! sebabnye, mende tu membazir, bkn ade pekdah pun..buat dtg penyakit jer..heeheh... dan tak tahan la bau asap..busuk!!

SyerAgh said...

aku xhisap rokok.. dang!

Syazwana said...

merokok buang duit jek!
menci..

Unknown said...

baru2 ni mkn kat kedai mkn. skali ada sorang mamat nih hembus asap rokok kena betol2 depan muka. pergh panas je dlm hati

atyn said...

x suke perokok!

PutraRocker said...

@anym (:jangan ayam...o_O

JelinaJoli said...

gua benci lelaki yg smoking merata2 bersepah2.







gua semak hidung ok!!!!

Unknown said...

mostly girls tak suka guys yang smoking. tp ada gak yang suka. hehe

Misshy Innz said...

@ღ Sumomo-chan ღ


betulll ;D

Misshy Innz said...

@Fariq

ngaa unpredictable answer ;D
haha xD

Misshy Innz said...

@FarhanaDr

hahaha xD
hbat kan beliau ;D
jawapan terbaek !

Misshy Innz said...

@twinkle twinkle

tawus tak pes ;D

Misshy Innz said...

@aliesha kirana

sokong ! ;D

Misshy Innz said...

@SyerAgh

aaa gud3 ;D

Misshy Innz said...

@Syazwana

depa kaya kot ;D

Misshy Innz said...

@nana

heh. ini sgt kurang aja

Misshy Innz said...

@atyn

gud ! ;D

Misshy Innz said...

@PutraRocker

apa yang jangan ?

Misshy Innz said...

@JelinaJoli

haha XD
kasi tetas rokok mereka ;D

Misshy Innz said...

@cik EPAL

cik epal suke ?
hehe xD