Sunday, November 28, 2010

.hadiah di hari jadi.

walaupun kau cakap kau tak nak hadiah , tapi jauh di sudut hati , kau kepingin mahu terima hadiah di hari jadi kau .
ahhh toksah tipu .
aku taw .


sepanjang 20 tahun aku hidup , baru sekali aku wat birthday party .
iaitu masa aku 6 tahun .
time tuh tak de hadiah .
kawan kawan datang bawak perut jeh .
nak makan kek =.='

aku jeh yang selalu attend birthday party orang lain .
pernah tak kau pergi birthday party kawan kau , tapi kau tak bawak hadiah ?
aku tak pernah lagi .

sebab aku akan rasa , yang tuan punya birthday party akan tertanya tanya .
"where is my present ? "
AKU RASA jeh kayy .

kalau kau tak buat birthday party , kau jarang akan dapat hadiah .
yes . macam aku . tahun ni takde hadiah langsung . =.='

jadi , jika nak hadiah di hari jadi mu , sila lah anjurkan party .
setiap yang datang , insya allah , akan datang dengan hadiah di tangan .
pasti anda akan tersenyum lebar .
dan jamu mereka dengan hidangan sedap serta layanan first class ;D












saket pinggang .
even drive setengah jam jeh dari rumah ke PD .
akan aku update kemudian .
gambar banyak gile .
HAHA !

6 bantah cakap cikgu:

Nini said...

Hahahaa,,..mmg suma org mau adia biarpn diaorg xckp..tmsok la sya.. hehe

tp adia yg plg b'arga kalu org yg kta syg ingt bday kta n wish... tu yg pntg , bg syA la :)

Fariq Jalil said...

ouh igtkn rini bday awk,,
check kat fb apehal nme laen lak ni,,
tgk2 gmbr bukan awk,, heheh

izuddinrahim said...

kabo sikit diri da beso..
tayah nak ngegade nak party2..
hahaa

Misshy Innz said...

@Nini

tu yang utama ! ;D

Misshy Innz said...

@Fariq

bday saya dah lama dahh ;D

Misshy Innz said...

@kembatolo™

jelesssss ;p