Meet This Blog In Facebook !

Sunday, November 21, 2010

.aku tak rase macam tuh pun.



aku rasa aku tak de lah gemok sangat ouhh .
tade plak nampak aku 5 kali ganda tiang letrik ke , baju aku saiz xxxl ke .
even xl pun aku tak pakai oke .
skunk baju aku saiz M hokayyy .

tapi orang cakap aku gemok sebab saiz badab yang bertambah kembang .
ouhh masa sekolah , saya sangat kurus .
masa form 4 , kawan kata berat sy hanya 35kg .
huh .
*bangga*

tape .
saya masih normal .
cuma itu lah .
saiz saya bertambah besar .
HAHA !
dun worry baby .
be hapy ;D

12 bantah cakap cikgu:

PutraRocker said...

jgn ayam der..aku trn 3kg kot..kekekek

nana said...

nape x ltak gamba masa skola skali baru la bley tgk de beza ke x. hehehe.

ღ Sumomo-chan ღ said...

kak innz ta gemuks pon !
biasa je tuh ? :D
kalau saya,ye gemuks -.-''

cik zaza said...

takpe..sekurang2nye berat ko mantain..
dr aku berat tak naik2..makin lama makin turun..huhu..sedih2..

Syazwana said...

aku dah gemok
tu je
:(

I n n z said...

@PutraRocker

wut ?
trn 3 kg ?
fuhh .
cene kau buat ?

I n n z said...

@nana

aaa tade lah gambar mase skola ;p

I n n z said...

@ღ Sumomo-chan ღ

aaa ?
tak gemok ?
huh .
kene polish cermin mata ni ;p

I n n z said...

@cik zaza

nak lemak aku cikit tak ;p

I n n z said...

@Syazwana

tak yah diet weyh .
itu tanda kau hepy ;p

cik zaza said...

boleh je kalo ko nak bg..hoho

I n n z said...

@cik zaza

meh3 amek ;p