Saturday, November 20, 2010

.sungguh tak ku sangka.

hello ! hello !
hawau u ?
i'm fine. thank you ;D
HAHA !

semalam aku online kejap kejap jeh .
sebab aku tido petang .
perghh ~ masyukk .
lena sungguh tido di katil besar .
haaa kau ade ?
HAHA !
*pang sejibik*

kelmarin aku lepak lepak dengan member .
pastu member aku cite lahh pasal sorang ni .
err . ni kire mengumpat ni .
tak nak join , skip eh ;p

budak ni ANAK ORANG KAYA .
bila raya , dia takkan pergi rumah orang lain .
kalau orang lain nak datang rumah dia , kene ikut time dia .
"korang kalau nak datang rumah aku , before 5 taw , sebab pastu mak aku nak tutup rumah "
wtf lahh kann ?
orang nak datang raya pun terkejar kejar .
sebab takut mak dia tutup rumah .

kawan aku cite lagi yang kawan kawan dia jadi orang suruhan .
tali kasut pun suh orang ikatkan ouhh .
sebab ape ?
sebab dia ANAK ORANG KAYA .

mesti kau pernah tengok cerita , anak orang kaya yang berlagak jadi boss .
sume kerja dia , orang buat .
huh .
mencik orang kaya ceni .

suke suke jek nak gunakan orang .
mentang mentang kau berharta .

bila dengar kawan aku cerita tuh , sumpah aku tak percaya .
nampak jeh macam baik , tapi perangai huh .

"kau jangan percaya dengan gambar, ingat dalam gambar cantik , perangai dia pun cantik ke ?"








learn from mistakes ;)






t/t : selekeh jeh template baru . header pun maleh nak buat =.='

19 bantah cakap cikgu:

amira faqihah said...

lawa la yg bru ni ;D

Syazwana said...

layout baru!
wah..
:D

Puteri Iqa Izyan said...

ade jugak perangai mcm nih?
teruk ah.malu je.

Mra Mastura said...

haha. kadang2 anak org kaye memang mcm tu, tp ad gak yg humble.
tgok ah mane yang xtau diuntung tuh. hehe. seen it so many times~!

=P layout baru ni pn okay what.
baby blue + pink. cute!

>.<

Misshy Innz said...

@twinkle twinkle

hehe ;D

Misshy Innz said...

@Syazwana

wahhh jugak ;p

Misshy Innz said...

@Puteri Iqa Izyan

ade jehh .
;p

Misshy Innz said...

@mRa amira

yg humble tuh direspect.
yang perangai mcm ni , elok humban jeh ;p

Fariq Jalil said...

gigit je innz dak cm2,, hee..
innz kan ske gigit org..

liyanaziz said...

wah, wajah baru! ehehehhe..
erk, ada ke org macam tu?? x sangka.. ingat dalam kaca televisyen je.. ehheheh

Misshy Innz said...

@Fariq

ngaa .
i wish she was here an i can gigit her.
haha xD

Misshy Innz said...

@liyana aziz

yaaa wajah baru yg selekeh ;p
ehh ade jeh yana oi ;p

Fariq Jalil said...

@I n n z
la she ke??
bak ni no fon die,,
biar sy ajar die,, wee

Misshy Innz said...

@Fariq

tade plak no dia ;D

hans said...

hahaha
macam2 hal

P/S : Video Dr. Rozmey Hampa Dengan Kutipan Filem 2 Alam Sangat Lucu Dan Kreatif

CikMomo said...

ish ish . sgt KESIAN dengan anak org kaya itu.

Misshy Innz said...

@hans

;p

Misshy Innz said...

@hans

;p

Misshy Innz said...

@ღ Sumomo-chan ღ

nape kesian dgn anak org kaya plak ?
huh .