Tuesday, November 30, 2010

.which one.

masa ngah menaip ni , jam kat bluevy pukul 2:07 pagi .
nape aku tak tido ag ni ?
aku dah rasa ngantuk kot =.='
aku tunggu cumi ciki balik .
tunggu dia wish gud nite .
tunggu dia bacakan doa tidur .
*gile gedik kauu perempuan*

even hari hari gaduh , aku tak sampai hati nak ignore dia .
huhu xD

dah tengok syurga cinta ?
"aku pun nanti kalau nak kawen , aku nak yang pakai tudung , at least , sejuk sikitt mata memandang"

jadi kau sebagai lelaki , mana satu kau prefer ?
isteri yang bertudung atau yang free hair ?

kalau yang bertudung selalu dikaitakn dengan perempuan kampung .
sampai ada yang malu nak bawa isteri keluar dengan kawan kawan .

kalau yang free hair , rambut mesti cantik , tak dye , rebonding pun dah kire okayy .
bila bawak keluar jumpe kawan kawan , orang akan puji .


which one dude ?



















dah puas free hair .
yay !

8 bantah cakap cikgu:

Fariq Jalil said...

slh ni,,
kalo pakai tudung pon laen xtutup srupe je..

so i prefer yg mnutup aurah,,

Misshy Innz said...

@Fariq

hehe xD

NuRuLiZzATi kHaLiD said...

hee~
itu dulu kan..bukan sekarang..yeahh..dah berubah..=)

Unknown said...

ada jugak yang anti dengan perempuan bertudung sbb pd dia perempuan bertudung hipokrit

so die prefer perempuan free hair

Helmet KHI said...

pompuan bertudung sbb dosa die lg kurang dr yg free hair wlaupon baju drg same2 ketat...

Misshy Innz said...

@NuRuLiZzATi kHaLiD

hehe .
alhamdulillah ;D

Misshy Innz said...

@Ery Farieha

agakk lahh ;D

Misshy Innz said...

@Iqbal Hakim

yeke kurang ?