Thursday, November 4, 2010

.kaber kaber lah weyhhh .

ouhh semalam kan aku pegi ts .
aku masuk toilet nak betulkan selendang .
tak lama pastu , ade 2 orang masuk .
sorang tuhh macam pengkid .
pakai slack , kemeja .
aku bukan nak cakap pasal pakaian dia.
aku nak cakap pasal fizikal dia .

kau tau kan pengkid tu ape ?
aku cakap kat cumi ciki .

"jadi pengkid ni best . tak yah susah susah pikir pasal perut yang buncit ."

kannnn .
sebab semalam aku nampak oke perut dia buncit owhh .

kalo aku tuh , dah tarik nafas dahh .
malu lahh weyhh orang nampak perut yang buncit .
ngeee ~

aku salu jeh g mana mana tengok perempuan buncit buncit ni .
ehh aku pulak yang rasa malu kot .

ade yang kurus tapi buncit , pakai baju fit giloshh .
bila jalan , bergegar perut tuhh .
ade yang sedia buncit , tak sedar diri , pakai fit lagi .
double triple gegar .

dress up dah up to date  , tapi perut buncit .
tangkap gambar pastu upload kat fb , maluuuuu dowhh .
ouhh oke , budak tuh tade perasaan kann .
sebab tuh upload kat fb gambar perut dia .
lalalalaaaa ~

aku tak cakap perut aku flat tapi aku elakkan pakai baju fit .
kalau nak pakai fit , aku pastikan hanya kaler hitam bukan warna terang .
so far , aku dah tak pakai baju fit since dah gemok kannn .
aku seda diri .
baju baju zaman muda kurus meleking perut flat tuhh aku simpah jeh kat rumah .
bila rindu , aku tengok balik baju baju tuh, pastu nangis sebab dah tak boleh pakai . T____T




pesanan kepada diri sendiri : ukur baju di badan sendiri .


17 bantah cakap cikgu:

izuddinrahim said...

ukur baju di badan sendiri eh? hahahaha =P

Syazwana said...

sila diet

*pesanan untuk diri senirik
T__T

Misshy Innz said...

ijudin : haaaa. ayat kau . aku pinjam ;p

wana : ye . sile diet juge . untuk diri sendiri gak ;D

cik helena said...

perut kite lepas makan mesti buncit.hahaah!

zamdayz said...

.touching story nih.huhu

zamdayz said...

.tnya sikit boleh?
macam mane nak wat icon like at facebook bawah entry tuh?

PutraRocker said...

@kembatolo™kantoi buncit!wakakaak

CikMomo said...

haha,saya ta suka pengkid :D
kalu da perempuan tuh,perempuan jugak. kekekeke
wah ! perot buncit T___T *terasa pulak. hikhikhik

Unknown said...

uish pe nih muncit2. terasa dowh. betol3. kna la sdar dri. kdg2 heran gak tgk mereka yg kurang kesedaran dri nih pkai cmtu. sakit mata ku melihatnya :p

Adam 'Amar said...

sensitip gilo..hal2 buncit..seyes...malu seh nk pakai fit2...depan tonjol..belakang tonjol..no no no...so skang ni byk baju kaler itam...sembunyi lemak! oke!

Misshy Innz said...

@cik helena

jadi lepas makan , kene tuka baju , pakai baju kaler hitam plak ;D

Misshy Innz said...

@zamdayz

erk ? nape tacing plak ? ;D

Misshy Innz said...

@zamdayz

type tutorial like kat gugel .
mesti dpt ;D

Misshy Innz said...

@PutraRocker

sape3 ?

Misshy Innz said...

@ღ Sumomo-chan ღ

me too .
tah pape tah .
kann . dah pompuan , pompuan gak ;D

Misshy Innz said...

@miss nana

aku pun terasa kot ;D
walaupun aku yang tulis ;D

Misshy Innz said...

@Wana De'Amor

taw x pe .
org yg pakai gitu . tak malu ke eh .
thee ;D