Monday, November 29, 2010

.MyStory : Engineering Outing Day, Nestle di Port Dickson.

Sabtu 27 November 2010 .

gerak kul 130 petang , kul 200 petang dah sampai kat Glory Beach Resort, PD.
check in , tido , makan , tengok tv , petang turun .
yeayy ~ minum petang .
ade mee kari , laksa , kuih muih , air oren , dan macam macam lagi .
mee kari terbaik wokk .

ade indian tuh cakap "kari dia sedap"
hehe xD
cik zawiyah buat rasa nya .

sebelum minum petang , aku , akmal dengan ami turun main air pantai .
wee ~ okayy actually more to photo shoot .
gila kauu .
aku dengan muka tak de rasa malu , berposing maut bagai depan orang ramai .
HAHA !
si akmal jadi photographer .

lepas minum petang , duduk duduk tepi pantai .
tengok orang main bola tampa , mandi manda , lari lari .
cehhh xD
tengok sunset .
ngee ~ tantekk ;D

dari bilik kitorang , nampak macam pelantar minyak kot .
hee ~ tak taw nama ape .
pastu nampak pulau .
wuuu ~ nice view .

pas tengok sin can dengan doremon , siap siap nak turun lagi .
we are having BBQ !
besttt ;D

ade sosej , udang , ayam , kambing , ikan .
pastu ada nasi goreng cina , bihun goreng , buah oren , anggur .
wahh ~ memang makan besar sungguh .
sumpah senak perut dowhh .
makan tanpa had ;D

petang tuh , aku ade nampak kotak milo besar atas meja .
aku ingatkan dalam kotak tuh , air milo .
well ~ aku kan big fan of milo .
tapi tade lahh aku pergi tengok ape dalam kotak tuh .

malam tuh , kotak diletakkan next to nasi goreng cina .
masa aku nak amek nasi , aku ternampak macam plastik milo dalam kotak .
bile aku perati lagi , dalam samar ouhh , aku nampak smarties .
wahh ~ dah lama weyhh tak makan smarties .
pe lagi , kasi rembat lahh .
pastu aku kekecoh kat adik aku .
ngaaa ~ dahh suma pakat amek coklat dalam kotak tuh , simpan, masuk beg .
antara adik beradik , aku paling banyak rembat .
wakakaka xD

dalam pukul 1100 , air dah mula naik .
kawan ayah bawak turun pancing .
dia dapat tangkap ketam .
kejap jehh ouh dah dapat 3 ekor .
hebat gile .
umpan dia , pakai ikan yang buat BBQ tuh .
HAHAH !

ade gak men game , teka pantun , teka lagu p ramlee .
satu group 6 orang .
kalah memang ade hadiah .
aku suh adik aku join , dia tanak .
kau tahu hadiah dia apa ?
aku bajet dia bagi hamper coklat coklat jehh.
rupanyaaa ....
kumpulan yang kalah dapat RM20 sorang .
yang menang dapat RM50 sorang .
menganga adik aku .
nyesal tak sudahh dowh .
HAHA !

Ahad 28 November 2010 .

last day kat sini .
aku bangun kul 9 lebih .
bangun jeh , tengok ibu ayah dah turun bawah .
breakfast makan nasi lemak ayam .
lepas breakfast , aku dengan adik turun bawah .
time tuh , orang dah tak ramai dahh .
game sume dah abeh main .
tinggal melepak jehh .

aku dengan adik sempat men air kat pantai kejap .
pastu naik , mandi , siap siap , balik .
hehee xD

ingatkan nak singgah teluk kemang .
tapi ayah dah tersilap jalan .
malas nak patah balik , terus jeh ke seremban .

kul 1230 , sampai rumahh .
pastu aku bantai tido sampai petang .
pinggang aku sakit bile masuk kete .
gile tak selesa drive ouhh .








t/t : gambar aku upload later lahh eh . bodband ni dah jadi beruk . dah kene limit . tengok lahh kalau rajin , aku g CC . ;D