Wednesday, November 24, 2010

.dinner time.

weekend ni kami satu family akan attend dinner dekat PD.
ouchh ~
lame tak pergi dinner .
hehe xD

dinner ni organize by Engineering Department, Nestle .
sebab ibu kata , ayah kata , department ni tuka pengurus baru , jadi dia nak berkenalan dengan staff staff dia lahh .
in arabic , we call "taaruf"


aku dah berkira kira nak pakai ape .
ingat nak pakai baju kurung jeh .
langkah SELAMAT kann ?
tapi mekap cecantik lahh .
HAHA !

btw , semalam , aku terpandangkan bende ni atas meja solek aku .
ouhh , ini sebenarnya keychain ke hape tah nama dia yang letak hp tuhh .
beli sepasang .
dena satu , aku satu .



close up cikit ;D


aku rase , aku nak DIY mende ni jadi brooch juntai juntai .
boleh pakai time dinner nanti .
hehe ;)
kreatif kann ai xD
HAHA !

abaikan jerawat yang menghiasi wajah .


nampak tak ape aku dah buat ?
yup ! aku dah modified inner syria tuh .
wakaka xD

alkisah nya petang tadi , aku tengok tv .
aku nampak aida radzwill tuh opss aida khalida , pakai inner macam ni .
maksud aku , tengah tuh , dy buat macam tuh .
aku tengok macam cun jehhh .
tak taw lah korunk rase cun ke tak.

jadik nye , pas siap sume keje , aku amek jarum , benang , gunting , reben .
aku jahit sampai jadi macam tuh .
tadaaa ~ inner aku dah berubah bentuk dan ade reben kecik pink .
ouhh aku ta suke reben beso beso .
HAHA !

apa ?
pakai inner ni time dinner ?
tak sesuai nyahhh .
sebab aku ingat nak pakai baju purple .
hehe xD

okayy lahh , babai !