Wednesday, November 3, 2010

.ehh aii perempuan oke.

perempuan = mekap .
ahh memang susah nak pisah kan .
walaupun hanya dengan secompact bedak compact .

aku start main mekap mase 18 tahun .
tahun ke 2 kat matrix .
ngee ~

suke tengok kawan-kawan cantikk jehh mekap .
tapi aku tak de lahh satu box mekap tuhh .
yang basic ade lahh.
aku paling suke pakai eyeliner .
tahh lahh .

kan aku pernah cakap, kalau tak pakai eyeliner , rase macam muke tak siap .
waaaa ~
kalau maskara , aku kurang lahh .
sebab aku kompom akan mengalirkan air mata bila pakai .
aku pakai bile ade majlis jehh .



ini jehh yang ade .

aku tak taw nak taip ape , tapi nak taip gakk .
sangap nama nya .
oke, jom mandi .
nak g jumpe cumi ciki .
kikiki ;D

30 bantah cakap cikgu:

izuddinrahim said...

kalo da pompuan, mekap jugak dicarinye.. hahaa

Aliesha Kirana said...

hahaah...btoi2..tapi skrg ni malas gile nk mekap hape..bedak pn tak tempek..malass!!!

anim said...

betolbetolbetol :D

Blog Eazy Izzuddin said...

ok la 2...
basic2 pun jadi lah...
xD

Syazwana said...

mate aku besar so kalaw pakai eye liner nampak lagi besar..
T__T

PutraRocker said...

@kembatolo™

perghh.. ilike...haahah

Abu Uwais said...

bg jai make up kalau over lg tak cantik

Fariq Jalil said...

sy dh brtahun idup tp xpnh gune mekap.. huhu..

Asmi Asmidar said...

simple is nice. .
hee. .:))
mascara berat la.

liyanaziz said...

eyeliner tu yang penting ye?? hahahha

JelinaJoli said...

gua ada bedak, eyeliner dan lip bam saja. oh. kontek lens warna itam jugak.. hihi


gua pompuan kan? WANITA!

Anonymous said...

Dah macam buat 5s dekat kilang ;-)

suria lekatlekit said...

sama la kita.. plg2 eyeliner mesti bertempet kat mata & lipgloss kat bibir. kalau xde tu rasa muka macam tak siap je nak kuar umah

si kure kure :) said...

dulu pkai gak eyeliner. last2 tak pkai dah. lagi cantik simple simple jek.

Misshy Innz said...

@kembatolo™

kami dah sebati sehati sejiwa .
haha xD

Encik Psychopath said...

tak payah pakai lg cantik. natural beauty.

Misshy Innz said...

@aliesha kirana


super duper malas ni ;D

Misshy Innz said...

@anym (:

kan3 ? ;D

Misshy Innz said...

@Eazy Izzuddin

hehehe ;D

Misshy Innz said...

@Syazwana

ta yah pakai la gitu . ;D

Misshy Innz said...

@PutraRocker

menyokong nampakkk .hahaha

Misshy Innz said...

@Jey Yusuff

betul3 .
sy pun tak suke ;D

Misshy Innz said...

@Fariq

jangannnnnnnnnnnnnnnnnnn .
nanti sy tak nak kawann ;D

Misshy Innz said...

@m!da BucHuxX

leceh ouhh .
wat saket mata jehh ;D

Misshy Innz said...

@liyana aziz

penting sgt yana ;D

Misshy Innz said...

@JelinaJoli

lu lagi hebat .
kontek lens bagai ;D

Misshy Innz said...

@Mohd Azrin

5s tu ape ?

Misshy Innz said...

@THE LEKAT LEKIT STORY

kannn .
hehe xD

Misshy Innz said...

@si kure kure :)


natural beauty ehh ?
jeless ;D

Misshy Innz said...

@Encik Psychopath

ngaaa sy tak cntik akmall oi ;D