Friday, November 19, 2010

.melepak itu best.



aku memang suke melepak .
nak nak malam .
aku tak kesah kalau overnight semata mata nak melepak .
aku boleh jer berjaga 24 jam .
bagi aku melepak tuh best !
tah celah mana tah best ;D

tadi aku keluar pukul 10 malam .
ibu tanya nak pegi mana . ouhh wajib .
tapi dah tade dah larang larang .
sebab aku dah biasa buat .
tapi salu aku kua petang , balik tengah malam .
kira aku offline dari rumah setengah hari .
tak pernah lagi kua pukul 10 .
hehe ;D

sape kaki melepak ?
meh ah ajak aku .
aku oke jeh .
thee ^__^

oke , nak blogwalk .
cari cerita panas .
nanti kalau aku , aku share .
ouhh sape nak tengok video comolot tuh , ni link -> linklink
















kawan yang terbaik adalah kawan yang tak pernah lupakan kawan tak kira masa susah mahupun senang .

18 bantah cakap cikgu:

Syazwana said...

video tuh tah pape jek
pompan tuh gedik giler
hak tuih
haha

Hizami Li said...

haha.
gilerrr ah.
sampai tengah malam ?
ur mom is super cool la.
XD

Puteri Iqa Izyan said...

wah3..kaki lepak..
huhu :P

liyanaziz said...

dia pilih klcc doe! muahahahahahha.. mari kita lepak klcc!! =)

Misshy Innz said...

@Syazwana

SANGAT .
rase nak sepak masuk goollllllll.
haha xD

Misshy Innz said...

@..hizamirahim..

kan3 ?
hehe xD

Misshy Innz said...

@Puteri Iqa Izyan

hehe xD

Misshy Innz said...

@liyana aziz

HAHAA !
mari3 ;D

Fariq Jalil said...

jom la lepak ngan sy,,
sy paling ske lepak kat umah,,
jom la dtg umah sy,, hee

CikMomo said...

best gilaa kak innz leh kuar smpai malam :D kalau syu,konpem taboleh !! hahahhaha

EmanTheHalia said...

hahah jom lepak!

cik helena said...

kite suka lepak tapi mak kite tak kasik kuar malam.ha cemana tu?

Miss Shizu said...

sonok giler kaw inn..aku kuar kul 8 kul 10 lebey da ader yg tpon tny kat mane....pastuh siap ckp ta gheti2 nk balik ke...hohoho

Misshy Innz said...

@Fariq

dekat plak rumah awak dengan umah sy kan . haha xD

Misshy Innz said...

@ღ Sumomo-chan ღ

tapi tak selalu lahh ;D

Misshy Innz said...

@EmanCloud

jommm xD

Misshy Innz said...

@cik helena

lepak lah siang hari ;D

Misshy Innz said...

@Miss Shizu

dulu aku camtu gak ouhh .
seteress jeh ;D