Meet This Blog In Facebook !

Monday, November 29, 2010

.MyPhoto : The Photo Gedik Shoot.


time to capap muka sendiri .
aalaaaa blog aku kann .
tak pinjam blog awak pun ;D

the eldest and the youngest .









nak balik seremban dahh ;D




itu lahh aku .
tak cantik , tak kurus , tak cerah .
jadi , tade sape nak kawan =.' 
*mintak dilempang *



habis dahh gambar ;D
sume post aku scheduled .
HAHA !
bodband aku memang dah nazak gile vavi .
mongok sungguh .
huh .

aku tade mood plus tade pape nak cerita kat blog .
haih ~
rasa macam nak dok diam diam jehh .

kalau aku tade pu , tade sape heran .
kannn ?
;D


6 bantah cakap cikgu:

Siti Nadzirah Zakariah said...

blog kak innz best..
blog malas yang best..
iera semangat nak wat blog pas tgk blog kak innz kat zine..
berazam nk wat blog cun cm nih gak.
x kurus pun ade owg suke lh..
:)

Fariq said...

eh,,
patutnye pix2 ni kuar kat blog sy,,
npe kuar kat sni lak??

I n n z said...

@Siti Nadzirah Zakariah

alolo .
blog kak innz tak cun pun syg ;)
thanks yahh ;D

I n n z said...

@Fariq

eh ?
nape nak kua kat blog awak plakk ?

nuyuEna said...

wah..g oliday..best best..hihi..
kte xcantik dan xcerah juge...
tp pedulik r..asal hati baek..dah cun kan...hikss!

I n n z said...

@nuyuEna

yayyy betul tuh ena ;D