Thursday, November 25, 2010

.aktiviti malam hari.

dalam kul 9 malam , aku text mira .
aku nak g umah dia .
ade lahh hal ;D

tak lama pastu aida datang , nak ajak g mapley .
tapi tak jadi pun .
borak borak borak .

pastu mira ajak g umah tettttt .
heh . aku tak nak pegi , tapi dia ajak gak .
tapi aku tak turun kete pun .
tak hengen aku nk mengadap muka dia =.='

pastu pegi lepak kedai makan .
okayy ~ kami bertiga jeh yang perempuan satu group .
yang lain lelaki and chinese .
HAHA !

minum makan pastu gosip .
lalalaalaa ~
bak kata izuddin , kalau perempuan tuh , perempuan jugak lahh .
kan weyhh ? xD

pastu mira kata nak pergi usha pondan kat ast .
aku tak pernah pergi before .
sebab rase macam tade urusan pun nak pergi sana ;D

malang nya , hujan plak malam tadi .
jadi , semua pondan duk dalam bilik .
"abang , ai sejukk lahh "
dialog aku reka . HAHA !

masa stop kat traffic light depan maybank , ternampak kamarul .
wahhh ini anak lama sudah tidak ketemu ;D
kitorang pusing balik , semata mata nak jumpe kamarul .
berborak macam haram .
KAH KAH KAH !
melucahh abeh .
erkk ;D

aku : ko dating kat ne ? ts ? klcc ?
kamarul : pavilion .
mira : ouhhh kau lahh yang bercium kat pavi tuh ehh ?

hambekk . kene sekali .
lawak lawak .
before tuh , dalam kete , kitorang ada borak pasal video tuhh .

tengok jam dah pukul 12 tengah malam .
gerak lahh kami pulang ke rumahh .



seb bek tak kene dengan ibu .
lalalalaaa ~

18 bantah cakap cikgu:

Kaizen Shinobi.com said...

relek r.... kuar malam je pown~ hahahhaa

yang penting ko pandai jaga diri... ngeh3

Fariq Jalil said...

xde kje nak g tgk pondan,,
baek g cari laki sejati wt laki lg bgus,

Asmi Asmidar said...

video tue mmg tak boleh blaaaa.

Blog Eazy Izzuddin said...

uish..
x leh kuar malam...
kene curfew..
xD

Misshy Innz said...

@Kaizen Shinobi.com

bkn kah kurang manis, anak gadis, kua mlm ;D

Misshy Innz said...

@Fariq

sebab tade keje lahh tuh .
wakaka

Misshy Innz said...

@m!da BucHuxX

sangatt xD

Misshy Innz said...

@Eazy Izzuddin

dok uma ag selamat ;D

si kure kure :) said...

AST bkn byk disco ke?

Puteri Iqa Izyan said...

wah.mak tak marah ke balik lewat? huhu..
kalau iqa,mati dah tuh..haha

izuddinrahim said...

kalo aku ade anak t, tanak bagi dye kuar lepas mghrib.. mmg tak boleh!! grr~

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
macam macam sekarang ni..semua boleh di tengok dan di nilai

JelinaJoli said...

erkk! aku malu nak nengok gambo becium tu. tp gabo nabil becium da tengok. hahah! kerlass superimpos ituhh

Misshy Innz said...

@si kure kure :)

exactly ;D

Misshy Innz said...

@Puteri Iqa Izyan

tade la plak ;D

Misshy Innz said...

@kembatolo™

pehh tegas ;D

Misshy Innz said...

@b.r.u.t.a.l.s.o.l.o

erk ?
ape dia ?

Misshy Innz said...

@JelinaJoli

haha !