Thursday, November 4, 2010

.cerita semalam.

halo halo ;D
kabare ?
hik hik hik ;D

bosannn .
malas study .
ingat nak pulang ke tanah air .
dah terlalu lama di perantauan .
dikelilingi oleh orang asing .
rindu nak tatap wajah-wajah melayu .
KAH KAH KAH !
*lempang sedas*

semalam kannnn aku pegi Times Square (lagi) .
macam dah tade tempat jehh kat KL ni yang kau nak pegi .
aku dah lame tak pegi bukit bintang .
sampai kan cari pavi pun tak jumpe T___T
noob gile aku ;D
last last masuk low yat .
cumi ciki nak jual henpon dy yang berat tapi canggih itu .
nokia E75 .

lunch telan McD , dinner makan KFC .
gilekkk .
mahu 8 kg naek .

"saya nak bagi awak makan banyak-banyak supaya lagi besar"

jahat .

dia tuhhh kurus jehhh ;(
lepas tuh makan cool blog .
chocolate blog .
ice blended jehh rupe nye cool blog ni .
jakun aku .
aku ingat kan ice cream ke .
hehehe xD

mule-mule rekues nak mcflurry tapi mcd kat ts , nun kek ateh . tingkat 5 . malas nak menapak .
pastu nampak ade orang pegang cool blog cup tuh , terus cari .
jadi ice cream , ganti dengan ice blended .
sejukkk jehh makan xD

cumi ciki lupa pasal coklat aku .
aku pun lupa sebenarnya .
time masuk watson nak beli handiplast , aku TERnampak coklat .
baru teringat .

"coklat saya mana ?"

dia senyum senyum .
lupa lahhh tuhh .

"laaa napa ingat ?"

cess .

time singgah 7E beli mineral water . dia belikan snickers .
tu pun , aku yang pilihh .
tak suprise .
len kali tamo dah gini .

bla bla blaa , pas dinner , terus balik .
ts pun dah nak tutup dahh .
sebab dah pukul 10 .
KAH KAH KAH .




sampai uia pukul 11 .
penat . kaki melecet sebab pakai kasut tanpa stokin .
padan muka aku .



tata !