Meet This Blog In Facebook !

Tuesday, November 30, 2010

.sape nak kawen dengan kau tahh.

"akak gangster weyhh"

tak taw kenapa , aku sangat ganas .
aku tak reti dok diam .


macam mana tah nak jadi gadis ayu .


kau tengok dalil cinta tak ?
aku lebih kurang macam si nisa tu lahh .
tapi aku tak pakai scoot ahh .
perempuan jehh pakai scoot tuh .
HAHA !


lagi satu , aku tak de lah PEMALAS macam dia .
at least , aku taw siang ikan , taw kemas rumah , tade lahh pulak aku basuh ikan pakai sabun cuci pinggan .


"take me for who I am lahh"


okayy .
dah 20 tahun .
kene belajar jadi PEREMPUAN .


anyone mind to teach me how ?
hehehe xD
gedix pulak ;p
awww xD





[selingan :

eii . . . aqw geli gn lipas !! aqw bncy lipas !! haish ! geli aqw tng0x kaki lipas t0wh . . da arh bnyak bulu . . sb0k jerwp ms0k uma aqw . . bramb0s larh k0e !!
acl larh k0e aderwh tat skeliling aqw . . eiiii !! bncy aqw gn lipas nyh . .
geli . geli . geli !!! werkk !!!


(kau paham ? ) ]

8 bantah cakap cikgu:

Kaizen Shinobi.com said...

be yourself la... hahaha

twinkle twinkle said...

aahah fhm fhm :D

Nini said...

Jd drey sndrey la yg bek ny :)

org tema ka x tu hal diaorg la..yg pntg kta ney no fake!
yes! hee

lily lotus said...

suka sgt drama tu!

mRa amira said...

haha.. susah kan nak jadi ayu?
same ah.
ramai tegur
ayoo..
tapi
better be urself
^^

Ery Farieha said...

perempuan dalam dalil cinta tu macam melampau sangat.

aku pon ada ciri2 macam tu sikit2, tp xde la melampau gila sampai dah kawen pun xnak berubah langsung kan.

huhuh *ehh ckp mcm dah kawen je aku ni. haha*

ღ Sumomo-chan ღ said...

faham yang geli je boleh ? hahahahaha :D

Fariq said...

meh sy ajar awk,, heheh,,
konpem lembut trus awk,,