Sunday, October 31, 2010

.heyy heyy you you.

yee . you lahh yang bace entry ni .
hawau you ?
HAHA !
sape lahh yang sebut hawau you ni .
macam haremmm .


kalau keseorangan, tidak ada teman , siaran laen bosan .
mahukan hiburan, tawa sampai pengsan , mari tengok spontan .
mari kita , mari kita spontan .
mari kita spontan , everybody spontan .


penah tengok spontan takk ?
sumpah lawak gile der .
tah ke bape juta kali tah aku tengok (hiperbola di situ) tak bosan-bosan .
rumate aku mesti nek gile sebab dengar aku gelak sorang-sorang tapi tade sore movie .
wakaka xD

sarah , jangan gile ye . nak exam ni ;D

nak cite ape ye ?
hurmm ~~

malam tadi , on phone dengan cumi ciki .
ehh before tuh , aku nak call pacik yang malas charge hp tuh , saje nak membahan .
sebab dah lame x borak-borak .
tapi since , hp eh tak idup , aku call cumi ciki .
dia tanya pasal status aku semalam .

"blogger kaki SEO = tajuk entry Macam Mana Nak Pecahkan Dara Isteri tapi entry pasal statistics. MENYAMPAHHH"

lebih kurang gitu lerw , tajuk status aku .
sumpahh ANNOYING GILE.
body entry , letak print screen , pastu tulis tak sampai 10 patah perkataan .
FINE ! aku banned blog kau !

aku pernah kene sound sebab buat macam tuhh .
sejak tuh , aku tak buat dahh .
insapp ;D

tapi aku heran , nape tade orang nak tegor perangai blogger kaki SEO ni ?
korang tak berani ehh ?
sebab dia otai ehh ?
fak ah ! tade istilah otai motai dalam blogging .
grrr x(

aku dah nak sound dah semalam , tapi ikut rasional , kang dia up plak komen aku , tak pasal-pasal pemes .
well ~ blogger ni aku taw , memang kaki sentap .
pantang ditegur , up semedang komen-komen pedas .
lalalaaa ~

tak yah nak kejar traffic , duet nuff dengan perangai keji ni ehh .
buat orang sumpah seranah .
and tak rasa bersalah ke dapat duet dengan taktik kotor ni ?

huh .
bengang ni .

zack , kaizen , zami hanis .
ade men taktik keji ?
glamor jehh .
grr x(

moh kite layan spontan barang 3 4 episod .
bolehh hilang tensen .



tata ~

11 bantah cakap cikgu:

ika~~ said...

aah sy pernah tgk belog camtu..
bg org curious je kaan..

chentaMAYA said...

spontan sgt lahhh lawak! ehe~

Hizami Li said...

haha.
how come nama zami ley tersenarai ?
tak layak duk sebaris tuuu.
XD

apa2 pun, hidup dunia blog !
tibe2.
=_=!

Abu Uwais said...

huhu.. kira ni ruangan mencaras la ni... ingt pasal apa td

Misshy Innz said...

@ika~~

kannn ?
ai fedapp .
huh .

Misshy Innz said...

@chentaMAYA

sokong !!

Misshy Innz said...

@Hizami Rahim

zami fofuler ape ;p

Misshy Innz said...

@Jey Yusuff

hahaha xD

JelinaJoli said...

pecah perut ok layan spontan!!!

izuddinrahim said...

zami da naek segan da.
hahaha =P

tiafazunia said...

aiyok ? marahnyee ko..
rilex rilex oke ? :)
hehehe!

spontan tuh klu tgk sorg2 bole jadi gyler kejap. gyler kelakar!