Sunday, October 17, 2010

.entah entah entah.

dah tak rase esaited nak taip kat blog .
banyak bende nak cerita tapi entah . tade mood .
banyak keje .
haih ~

sekarang otak aku tak boleh nak konsentret.
aku sangat nak balik rumah .
sejak 20/09 , aku dah tak balik rumah .
hampir sebulan .
tak pernah lagi aku buat ,
makin aku dok sini , makin aku stress .
tak taw nape .
maybe sebab duk sini , asek buat keje jeh .
takde keje aku tido .
badan aku rase saket sangat .
sebab dah lame tak berpoye-poye kat lua .
pastu dok terperuk dalam bilik kecik .
uhh ~! borink .

aku perlukan rumah besar .
pencahayaan yang bagus .
bangun pagi-pagi .
even keje buat keje rumah .
at least aku tak malas macam ni.
and badan tak lemau macam ni .

nak balik rumahhh !!!



6 bantah cakap cikgu:

akuzle ayu said...

dik, kalo dh rasa mcm tuh maksudnyer aura -ve dah byk sgt dah tuh... angin x renew so its time 4 u 2 chill out a bit b4 restart...

Hizami Li said...

hehe.
cube relax2.
lepak2 dgn kwn2 ke.
XD

Arief Arf said...

jangan berhenti berblog walaupun malas!
X)

Misshy Innz said...

@akuzle

oke kak .
thx ;)

Misshy Innz said...

@Hizami Rahim

lepak pun malas zami ;p

Misshy Innz said...

@Arief Arf

thee ^___^