Tuesday, October 26, 2010

.k a n t o i.


kalau ade yang taw , sape yang kantoi semalam , bagus lahh .
sape tak taw , korang boleh cari dekat blog-blog yang pemes .
blog aku ni cikai jeh .
tade sape kesah , jadi , boleh lah aku meluahkan perasaan kat sini .
kan heaven tuhh .
HAHA !

sepanjang aku bergelar blogger , dah 3 kali aku berdepan dengan berita blogger kantoi ni .
wakaka xD
aku cuma mampu GELAK dan ucap tahniah pada pihak yang mengantoikan blogger itu .
korunk memang pemerhati setia !

aku macam pihak yang mengantoikan , ade perasaan curiga .
ade jeh ade gosip-gosip dengan kawan blogger yang lain .
yang aku pelik , mereka-mereka yang kantoi ni , nama diorang naik dengan cepat weyhh .
gile ahh . pakai kabel ape lah ni kann ?
KAH KAH KAH !

  • sorang , keep blogging macam biasa tapi dia dah jelaskan perkara sebenar . people can accept. ini bagus ;)
  • sorang lagi , dikantoikan oleh blogger yang pemes ames , terus delete blog , account alam maya sume . ini pengecut . HAHA !
  • sorang yang lain , macam dah give up tapi still tak nak cerita hal sebenar . ini aku nak considered as pengecut gak . sebab dia tak berani nak bersuara and hanya mengharapkan followers yang explain bagi pihak dia. WTH ? 

akhir kata dari owner blog cikai yang tak pernah orang kesah , bangga lah diri anda , jadi lah diri sendiri .
tak yah nak guna profile , pics , biodata orang lain pastu claim that all those things is belong to yours .
propaganda apakah ni ?
selesa kah hidup menipu ?

orang lain pun ada perasaan .
fikir yep ;D



t/t : kelas dah habes yawww. sabtu first paper . sekarang mahu tidur . zzzz ;D


4 bantah cakap cikgu:

My Little Diary said...

ish3x... ada gak org yg guna pic org lain ye utk kepentingan peribody..


entry terbaru "kekasih gelapku"

fikah © said...

aku pun dah baca weh dari tubelawak & blog joe.
fenin2 aku jap.

btw, ALL THE BEST FOR OUR FINALS yeah!!

Misshy Innz said...

@My Little Diary


ade uolzh .
tak taw lahh kenapa ;p

Misshy Innz said...

@fikah ©

all the best for you too ;D