Meet This Blog In Facebook !

Saturday, October 30, 2010

.exam di petang SABTU.

30 October 2010 .

first paper aku start rini .
petang kang , kul 230 pm .
tapi aku macam banyak gile masalah .
tapi aku berjaya wat-wat tak nampak masalah tuh .

aku study last minute .
seb bek tak banyak sangat walaupun kene bace 1 buku .
dan aku sangat bersyukur , walaupun aku malas tahap kuasa 34 , Allah kurniakan otak yang cepat pikap kat aku .
balance kann .
malas tapi cepat pikap .

kata abang , orang lelaki ni malas tapi dia cepat pikap .
orang perempuan , dia lambat pikap tapi rajin .

nampak tak kat situ ?
aku ni lelaki ke ?
tambahan pulak si kaizen yang salu persoalkan jantina aku .
aku semakin ragu .

HAHA !
nonsense .
aku sah perempuan !
thee ^___^

btw , rini ade 2 orang budak yang dah bertambah umur .
akmall dan fariq .
selamat hari ulang tahun kelahiran korang ;D

















rahsia budak tuh hampir terbongkar.
hehehe (gelak jahat)

9 bantah cakap cikgu:

Leya said...

farahin..
good luck exam wehh.. =)

I n n z said...

@Leya

tq aleya ;)

Fariq said...

gudluck ye cik fara..
agk tglk bile bce psl jntina.. haha
n mekasih sbb wish kat sini n fb... hehe

Kaizen Shinobi.com said...

ko lelaki dalam diri pompuan~ percayalah~ hahahahaha

fynAz123 said...

hi innz..
i same cm u, ske stdy last minute..
tp yang x samanya.. i lambat pikap..
dah laa stdy last minute ,pastu lambat pikap..kesian kann??

Ery Farieha said...

aku malas dan lambat pick up

grrr~

nadia atilah said...

: good luck for your exam nnt :D

ღ Sumomo-chan ღ said...

bosannnn sgt biler exam wat are cuti ! haih

kembatolo™ said...

budak tuh?