Monday, October 11, 2010

.seteresss.



agak-agak tak cukup jeles jelas , boleh klik kasi besar .
woah !

aku tunggu buff maxis tuh metered rini then, aku boleh private blog .
macam aku cakap before , as soon as my buffered gone metered , this blog is not public anymore .
tapi semalam tup tup dapat yang baru yang astro tuhh .
warghhh ~

aku bukan chase off the income sebab aku tak cari traffic semata-mata untuk buffered ni .
dah nuffnang nak bagi , aku nak buat macam mana .
tak macam orang tuhhh yang beria pomot blog satu malaysia , looking for traffic to earn buffered .
i'm not like that oke .








nuffnang pun taw sayang blog aku okehh .
HAHAHA !
bangun awal pagi semata-mata untuk kencing .
worth it ?
i'm so damn sleepy .
huh .


t/t : entry berbaur kejam . sebab stalker kan kata aku annoying . lalalaa ~

10 bantah cakap cikgu:

Syazwana said...

ala beb x best la private2 neh..
biar la orang nak ckp ape pon..
hak kite kan nak tulis pape pon..
yang die p bace tuh watpe..
die ade saket mental kot..
x boley tgk orang senang...
huhu

sekamar rindu said...

best aaa blog awak..:)

Encik Psychopath said...

blanjeeeeee!

kaizen shinobi said...

mcm siott jeh... aq nak gak! haha

aSmiDar said...

nak private knape??
somting wrong somewhere eh??

Misshy Innz said...

@..Syazwana..

memang tak best .
sebab nak puas kan hati org , kene lah private .
kan3 ?
;D

Misshy Innz said...

@sekamar rindu

yeke3 ?
hik hik hik ;D
macehhh ;D

Misshy Innz said...

@Encik Psychopath

ape3 ?
hehe xD

Misshy Innz said...

@kaizen shinobi

ahh kau .
dah banyak dah buff kau kan ?
haha xD

Misshy Innz said...

@aSmiDar

yup .
do read my previous entry ;)