Sunday, October 10, 2010

.in sticky mode.

aku taw kau stalk blog aku dah lama .
aku taw tuhh .
in fact , hari-hari kau masuk blog aku kann ?
you read whole of my life .
yahh whole .

tapi aku tak taw kenapa kau dengki sangat dengan aku .
aku ade kacau hidup kau ke ?
kalo ade , please state .
aku open minded .

aku rasa kau PEREMPUAN.
aku dah masak sangat dengan perangai perempuan busuk hati macam kau .
tak boleh tengok orang senang kann ?
kau jeles kann aku punya hidup yang bahagia dari kau .
tah-tah kau ni dari family porak peranda .
sebab tuh perangai kau macam celaka.
opss .

aku akan terus menaip di blog ini sampai ke nafas terakhir , insya allah .
sebab blogging is my passion .

oke . sekarang aku dah tak kuat .
kau mesti gelak kan .
gelak happy .
terpulang .
kalo itu mampu bahagiakan kau , aku rela korbankan kebahagiaan aku .
teruskan .

aku ngah tunggu buffered aku habis .
aku harap hari isnin , dia metered .
aku akan cash out nuffnang for the last time, perhaps.
and after that , i will make my blog private .
yahh PRIVATE coz the stalker ask me to do so .
if that will make you happy and doesn't annoy you anymore, i'll do it .
cakap lah aku loser or what so ever .
aku dah tak larat nak jaga hati orang lain , sedang kan hati aku terseksa .
enough !

but i'm not being mean to my loyal reader .
ouhh yahh even my blog is annoying , i still got hundreds of loyal readers .
err kau ade ? aku rase blog kau mesti tak pemes macam blog aku kan .
sebab tuh kau dengki .
and malu nak letak link URL BLOG KAU.
HAHAHAHA ! boooooooooooo ~!
am i being mean here ?
i dont think so .
bloggers , we should not being nice to such fucker stalker .
they are much more annoying than my blog .
bla bla bla LOSER .

for those whose still interested in reading my annoying entry (according to the stalker), do leave me ur email and blog's URL in my FB inbox .
boleh klik kat huruf F yang kaler pink kat kiri blog .
sape tade url blog , i'll NOT approved , except those i really know who's that person .

as soon as my buffered gone metered , this blog is no longer public in some period .
thanks to all who hardly came and pay me a visit here all this while =)

14 bantah cakap cikgu:

Mashe said...

menyampah gak ngan manusia yg jenis menganggu idop owg~

Mat Sentap said...

erk?? aku x faham la..maksudnye ko nk bt blog private la nie?? hah..jgn lupe aku plak ea..hehehe

Unknown said...

manusia xpnh puas..dengki je tau

Hizami Li said...

erk.
sabo2.
hurm.

kaizen shinobi said...

masih menyalak lagi lak anon jahanam tuh kat shoutmix tuh kan? hahaha

Fariq Jalil said...

t dh cashout bley la payung2 kengkawan skit.. hehe

wanie m'nJ said...

lek luuuuuhh wei!!

haha
hmm...aku nak follo blog ni!!

izuddinrahim said...

erks..~
sabar ko da abes ke?

Anonymous said...

Ala...farah,cmne nk bace slalu blog ni...huuu...bg e-mail kt cni bleh x?

ara_mk89@yahoo.com

faraheen =)

Nurul said...

eh eh...sabar2....biasalah stalker, tapi dye masuk blog kite, at least naik gak traffic kan..

hehe~

b O N g F a R a said...

hye.
i do wanna continue reading ur blog.
as i find it is interesting.
would u mind if i leave my email here?

speakeasy8989@yahoo.com.my

Qib said...

nOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

fikah mus said...

kawan aku pun kena jugak weh.
dua2 kene jeles, agaknya jeles sebab dua2 kawan aku tu ade pakwe.
entahla weh.
manusia ni kan ada macam2 jenis.
banyak2 sabar ok??

jangan private blog, plis??

Unknown said...

nah..
asy_r33n@yahoo.com.my