Monday, October 25, 2010

.being famous.

pernah dulu , aku ade impian nak jadi puteri impian .
eh silap . nak dikenali ramai .
walaupun aku sedar itu tak mungkin .
huk huk huk ;p

macam-macam cara aku gune nak buat diri ini dikenali .
at least , when someone says my name, people will "ouh that girl" in a good manner.
that's it .
cukup buat aku tersenyum .

tapi bile dah bergaul dengan orang-orang yang dikenali dan di adore ramai .
baru aku sedar .
dan kini , aku tak nak dah dikenali .
biar lahh diri ini sebegini sampai bila-bila .

orang mudah lupa diri bila dah berada di atas .
hanya akan bergaul dengan yang setaraf .
kita yang biasa ni, dipandang enteng.

bila diri dikenali , dia akan berlagak sombong .
sumpah .
kau tengok sekeliling .
ya, mereka claim yang mereka peramah, tak sombong .
tapi hakikat ?
kau boleh lihat dan rasai sendiri .
 
bila kau dikenali, ramai penyokong .
walau kau bertindak bodoh dan salah , orang tetap iya kan .
mereka turut bodoh dan salah macam kau .
HA HA HA !





















saya cuma seorang anak sulung kepada ibu dan ayah .
dan juga kakak kepada 3 orang adik .
itu saya .


14 bantah cakap cikgu:

Hizami Li said...

yeah.
nasib ah zami x dikenali.
XD

Kaizen Shinobi.com said...

har har har

siapakah orang itu? ngeh3...

aq tak femes, lalalala~

Unknown said...

tapi ada je yang ok.

hehe

izuddinrahim said...

sama ah kte zami.. wahaha XD

oranglidi said...

ntah nye.. takde ape pun kalu femes. orang jugok kan?

oranglidi said...

ntah nye.. takde ape pun kalu femes. orang jugok kan?

atok said...

yg last skali tu best, hahaha stepek.

Misshy Innz said...

@Hizami Rahim

yeke zami tak dikenali ?
teeettt xD

Misshy Innz said...

@Kaizen Shinobi.com

ahh kau dan3 tak pemes. haha xD

Misshy Innz said...

@Ery Farieha

memang lah ade tapi tak ramai ;p

Misshy Innz said...

@kembatolo™


lalalalalaa ~

Misshy Innz said...

@oranglidi

betul3

Misshy Innz said...

@atok

heheh xD

Misshy Innz said...

@atok

heheh xD