Meet This Blog In Facebook !

Monday, October 25, 2010

.being famous.

pernah dulu , aku ade impian nak jadi puteri impian .
eh silap . nak dikenali ramai .
walaupun aku sedar itu tak mungkin .
huk huk huk ;p

macam-macam cara aku gune nak buat diri ini dikenali .
at least , when someone says my name, people will "ouh that girl" in a good manner.
that's it .
cukup buat aku tersenyum .

tapi bile dah bergaul dengan orang-orang yang dikenali dan di adore ramai .
baru aku sedar .
dan kini , aku tak nak dah dikenali .
biar lahh diri ini sebegini sampai bila-bila .

orang mudah lupa diri bila dah berada di atas .
hanya akan bergaul dengan yang setaraf .
kita yang biasa ni, dipandang enteng.

bila diri dikenali , dia akan berlagak sombong .
sumpah .
kau tengok sekeliling .
ya, mereka claim yang mereka peramah, tak sombong .
tapi hakikat ?
kau boleh lihat dan rasai sendiri .
 
bila kau dikenali, ramai penyokong .
walau kau bertindak bodoh dan salah , orang tetap iya kan .
mereka turut bodoh dan salah macam kau .
HA HA HA !





















saya cuma seorang anak sulung kepada ibu dan ayah .
dan juga kakak kepada 3 orang adik .
itu saya .