Friday, October 8, 2010

.mimpi tak logik.

malam tadi henpon aku buat hal .
pe cer mesej tak boleh sent , masuk outbox jeh , pastu failed .
call out pun tak bolehh .
geram jehh .
rasa nak baling dah tapi bile fikir warranty hp kat rumah , dan aku mungkin hanya akan balik bulan depan , niat tu , aku cancel .
aku letak baek-baek dengan cermat atas katil .
pastu aku selimutkan lagi . takut henpon sejuk .
tapi dalam hati , bodoh bangang lagi .

maybe sebab bengang terlampau .
sampai terbawak-bawak henpon dalam mimpi .
haih ~

****

latar masa : form 5 kot . sebab ade classmate form 5 aku .
latar tempat : bukan skola menengah aku .

orang lain pakai baju skola , aku dengan selamba yaya pakai skirt labuh dengan tshirt putih .
dah macam indon jeh aku tengok .
HAHA !

pastu kene beratur dalam bangunan .
tapi turun bawah sebab nak beratur dekat perhimpunan pulak .
haaa pelik kan ?
skola kau ade ?
skola aku dulu tade plak macam tuh .
sebab sampai skola, terus g perhimpunan .
mengumpat-ngumpat .

time tuh aku bawak hp pegi skola .
hp yang aku bawak sebijik macam hp yang aku pakai skunk.
aku letak hp dalam poket sebab beg kene letak tempat lain .
ade kaitan tak ?

time nak masuk barisan , ade lah budak kelas sebelah, perempuan .
dia raba-raba aku .
maybe dia nampak kot henpon aku tuh .
pastu aku duduk lah depan .
aku letak henpon tuh atas pangku , pastu aku duduk pegang lutut .
kira tade sape nampak lah henpon aku .

budak lelaki sebelah aku dok men henpon secara terang-terangan .
hp dy brand sony kaler putih .
tah sony bape tah .

tetibe . jeng jeng jeng .
ade orang serkup pale aku dengan kaen warna merah .
shit ! pahal lak ni .
tetibe jeh dy rampas henpon aku .
pengawas rasanya.
bodoh .

pastu aku dah bengang .
aku syak budak perempuan yang meraba aku tadi report kat pengawas tuh .
tenggiling betul .

budak lelaki sebelah aku tuh , tak kene rampas pun henpon dia walaupun dia masih pegang henpon kat tangan secara terang-terangan .
ini diskriminasi !






mimpi aku selalu tunggang langgang .
tak boleh dapat petanda langsung .
huh .

16 bantah cakap cikgu:

Coklatgetah said...

haha. Comey la pulak pale kena tutup ngn kain merah. ;P

kaizen shinobi said...

ko nih memang sebjik macam kamloi~ kalau dapat mimpi mesti mengarut gile~ hahaha

olen said...

hahaha~! :P

Syazwana said...

aku x penah nye nak ingat mimpi aku btol2..
kejap2 tempat neh kejap2 tempat laen..
huhu

Hizami Li said...

wah.
mcm mana mimpi boleh tahu warna ?
selalu dgr mimpi ni xd warna.
XD

paan said...

apa kes pengawas tue ?? nak men serkup2 plak ?? ingat tangkap khalwat ker ?? haha

MOFASAD said...

daripada baling baik bagi gua

Misshy Innz said...

@Wawa

haha .
celah mana comel ;p

Misshy Innz said...

@kaizen shinobi

mane taw ko dy mimpi cene ?
haha xD

Misshy Innz said...

@zureen

hahaha gak lah ;D

Misshy Innz said...

@..Syazwana..

same lah kite ;p

Misshy Innz said...

@Hizami Rahim

ade .
cikgu ckp kalo mimpi tade kaler , itu mkna nya org tuh under stress .
kalo tak stress , mimpi dy berkaler ;)

Misshy Innz said...

@paan


tah dy . takut aku lari kot . kah kah kah

Misshy Innz said...

@MOFASAD

haha. no way man ;D

Leya said...

hahahaha...
lawak je ;p

GRuNGe said...

Ko tidur tak basuh kaki dengan doa tidur. Tu yang mimpi pelik-pelik tu.