Saturday, October 23, 2010

.dok diam-diam jeh.

aku bukak fb , update status tah pape .
aku bukak blog , moderate komen , blogwalk seblog dua .
aku sampai ke satu blog .


penulisan yang agak over .
rasa macam dia sangat syok sendiri .
CLOSE !


pergi ke satu blog lagi .


penulisan yang agak sastera .
ouhh , aku berjiwa tah pape .
CLOSE !


pergi ke satu blog lagi .


penulisan yang jiwang semedang .
geli geleman .
CLOSE !


pergi ke satu blog laen .


penulisan lebih kepada mengampu sponsor .
ahhhh ~ kipas sume tuhh .
CLOSE !


aku dah malas nak blogwalk ke blog yang tak dikenali .
dengan 793 follower .
tiada apa untuk dibanggakan .
hanya ucapan terima kasih yang aku mampu bagi .


kata dia "blog melayu ramai yang kejar populariti, sebab tuh blog melayu tak best !"
makan dalam sungguh .
jom muhasabah diri .












t/t : selamat berhujung minggu ;)

14 bantah cakap cikgu:

Kaizen Shinobi.com said...

hahahahaha....

ko blogwalk ke blog aq tak? ngeh3

My Little Diary said...

salam,
mmg makan dalam... huhu


entry terbaru"dia tambah cawangan"

amira faqihah said...

waa memang dlm maksudnya

Fariq Jalil said...

wah spe kate cm 2...
nak kne cubit dak 2..

Misshy Innz said...

@Kaizen Shinobi.com

pegi2 . ;p

Misshy Innz said...

@My Little Diary

haha xD
kan3?

Misshy Innz said...

@twinkle twinkle

renung-renung kann ;D

Misshy Innz said...

@Fariq


err , ade lahh xD

JelinaJoli said...

gua blogger artis yg terkenal. takkan lu CLOSE jugak kot...... hishhh

liyanaziz said...

innz, melawat yana tak???

Siti Nadzirah Zakariah said...

harap bukan blog nad yg dimaksudkan tu..huhu..
nih lawat blog nad x? (^^,)

Misshy Innz said...

@JelinaJoli

tade lahh .
blog lu gua tatap lame3 kot.
haha xD

Misshy Innz said...

@liyana aziz

err tak sempat lagi yana ;p

Misshy Innz said...

@Siti Nadzirah Zakariah

bukan blog nad ;p