Sunday, October 3, 2010

.real person.

kalo orang tuh tak rapat dengan aku, harap maaf .
aku takkan tego dia oke .
lalu lah depan aku 100 kali sekalipun , aku tetap wat tak taw .
go on .
cakap lah aku sombong .
yang aku taw , aku memang tak pandai nak berpura-pura konon friendly tapi FAKE.
ouhhh so not me.


walaupun aku cakap aku peramah , banyak cakap .
tapi itu depends on org yang aku jumpe gak .
aku tak suke jumpe orang yang baru nak kenal .
biar lah aku kenal kat phone bertahun , tak pernah jumpe , tapi aku selesa .
paham x ?

oke.
aku panas .
babai .

4 bantah cakap cikgu:

cik helena said...

kalau jumpe kite tegur tak?

meera^da cute..*_* said...

same!...
muke sombong...itu saye...
tp sape yg kenal, akan ckp saye byk cakap...

biar ape org nak kate, yg penting kite selesa dgn cara kite..

Misshy Innz said...

@cik helena


wahhh boleh gile kalau tak tegur sys .
hehe xD

Misshy Innz said...

@meera^da cute..*_*

betul tuuuuuu ;p