Meet This Blog In Facebook !

Friday, October 15, 2010

.tak faham.

aku .
bawak motor dengan kelajuan 90 KM/J di atas highway karak .

di depan .
sebuah transformer besar berwarna putih .

aku.
slowkan speed . tukar gear . vroommm . transformer tercicir .

di belakang .
transformer hon kuat tapi tak panjang .

aku .
"opocot mak kau tergolek dog"
eh salah .
"bodoh !"




persoalan : kenapa LELAKI tak senang tengok PEREMPUAN bawak motor ? mesti nak kacau . tak hon , kau turunkan tingkap , kau jerit kat aku . kalau aku ade heart attack , jatuh tergolek kat situ , sapa nak jawab ? haaa . dok lah kau dalam lokap . silap ari bulan , berjumpa kita di SANA .


jeles ke sebab aku potong kau ?
tercabar eh ?
lilek derr .
gua tak ke mana .
gua nak g jusco jeh .

8 bantah cakap cikgu:

..Syazwana.. said...

dorang memang poyo..
x tekan hon x ley agaknye..
aku pon salu kene..
pastuh feling cm rase ade wat salah plak sebab kene hon..
benci tol..

pwincess Lov3y dOv3y said...

hhahahahaha..
merempit ea g jusco..hak3....

r.k said...

ghua selalu kena atas highway .. ghua angkat fuck je . tapi kene peratikan jentera ghua la , kalau tengah datang bulan , tak boleh pikap buat bodo je .. kang angkat fuck kena langgar pulak .. haha ..

ijat_asni said...

rajen bawak moto
hehe

I n n z said...

@..Syazwana..

taw x pe weyhh .
tapi aku taw , aku tak wat slh pe . haha xD

I n n z said...

@pwincess Lov3y dOv3y

tu jeh yang mampu ;p

I n n z said...

@r.k

eh lu lelaki pun kene gak .
gay ke hape org tuh ?
haha xD

I n n z said...

@ijat_asni

tu jeh yg ade ;p