Wednesday, October 13, 2010

.bila marah bertukar suka.

kau nampak tak muka aku ngah bengang ?
nampak takkkk ?
grr x(

tak nampak kann ?
memang lah sebab dah happy .
kah kah kah .

tak yah paham kalau tak paham .

rini aku dress up paling cun punya sampai kawan-kawan kata aku cantik .
feeeewwwiiittt~
HAHA !

sebab ade presentation , sebab tuh aku dress up cun mengalahkan lecturer .
hehe ;)

12:55 PM .




presentation postpone to monday .
sebab 5 group before bercakap macam tak nak benti .
hoi ! kau bentang ape ni ?
marketing plan jeh pun bukan suh bentang company plan .
grrr x(





paham tak perasaan pengantin perempuan yang dah mekap cecantik , baju meletop mabeles , tetibe pengantin lelaki tak muncul sebab overslept , sesat jalan, baju nikah rabak and majlis kene delay ??






macam tu lah perasaan aku .
grr x(



1:06 PM



"amik lah kunci kete aku bawak balik " kata owner swift putih .
theee ^_____^

balik kelas drive swift .
feewwwiittt ~
esaited .
dah sebulan tak pegang stereng kete .
kah kah kah .

sebab tuh kata marah bertukar suka .
jom study .
petang ni ade quiz .

3 bantah cakap cikgu:

Syazwana said...

phewiittt..
gambar pengantin tade ke?
hoho

A Fans of Lee Family said...

huhu..
nk tgk gak pengantin nye hari ni...hee~~ :)

Arief Arf said...

kalau dah dressup cun2, kena la ada gambar untuk bukti!
X)