Tuesday, October 12, 2010

.English Style.

my marital status is currently single .
that's mean , i'm not married yet .
semua orang pun taw kann .

but now i do date with a guy .
i've known him since i was in CFS .
dah lama kann .
before pun macam ade crush dekat dia .
sebab dia sangat care kat aku .

aku ni memang senang saket .
paling kerap saket dada .
aku macam tak cukup nafas la der .
huk huk huk .
asek saket dada jehh ;(

dia dulu dapat offer kat uia .
under kaed .
tapi after 2 weeks dia keluar pergi maktab .
oke . he's going to be a teacher ;)

masa aku kenal dia , aku in relationship with someone.
tak ingat sape .
(nak cakap aku sangat ramai kapel la kann ? kah kah kah)
dia pun kawan dengan aku bese-bese jeh .
tapi sumpah .
aku crush on him because of caring dia tuhh .

bhaiii , habaq mai , pompuan mana tak suka lelaki caring ?

tak lama lepas tuh , dia hilang .
oke . hilang .
dia senyap .
tak contact aku lagi .
sedihh T____T

tapi takkan aku plak nak terhegeh-hegeh kann .
aku redha je lahh .
tade sape nak care kat aku lagi even mase tuh ade bf ;(

before raya ritu , aku break dengan F .
uhh .

dalam bulan lepas , dia contact aku balik .
aku punya happy , ta yah cakap .
SANGAT oke .
HAHA !

kitorang dah jumpe , so far 2 kali .
happy being with him .
dia tak pernah fail buat aku tersenyum .
tak pernah fail buat aku gembira .

and now i'm still single even i'm on date dengan dia .
kitorang tade declare as couple .
do it like an English .
yahhh . date and get married .
perlu ke nak couple ?
HAHA !

aku pernah request nak in a relationship dengan dia kat fb tuh haa
tapi dia ta nak .
dia kata , dia ta suke nak menunjuk .
oke . alasan di terima .
kang dah in a relationship , bermadah berjiwang ber i lap you dekat fb , tup tup break up .
tak ke malu tuhh ?









t/t : rasa nak gelak kuat-kuat bile tengok yang in a relationship with ________ , pas tuh single , pastu kutuk-kutuk pasangan . kah kah kah . tak  matang lah dude ;D

7 bantah cakap cikgu:

A Fans of Lee Family said...

huhu..
tau takpe..
hehe..

innz..tetibe perasan ad something sudah ilang la dlm blog ni..
takpe la..asalkn innz feel better bila dh remove tu kan..
hehe :)

Misshy Innz said...

@hamzah ian

suke plak kau hamzah ;p

Misshy Innz said...

@cik QasehThya

berat hati tawwwwww qaseh ;(

Syazwana said...

yess..
i like dis post very3 much..
single.date.get married..
nak cmtuh gak la..
hihihihi
XD

Misshy Innz said...

@..Syazwana..

yeahhh .
jom3 .
best ! ;D

JelinaJoli said...

lagi tak matang harini single, esok in relationship,, pehtu married, pehtu single, pastu meroyan "gua single pon tak heran la bai!". lol! mcm la ex lu baca

Unknown said...

aku takde kutuk2 pasangan kan?
hahaha