Tuesday, October 26, 2010

.entry kejam dan menyakitkan .

aku nak taw, apa best nye blog eyriqazz , cik epal , cikgu dahlia , hanis zalikha dan pelbagai blog pemes yang lain (sekadar menyebut beberapa blog) ?
aku tak nampak pape yang best and fun kat blog yang di sebut-sebut ni .

satu-satu nya blog yang fun , boleh buat aku gelak terguling-guling , blog abang .
bukan bias .
tapi memang blog dy best .

cepat bagitaw aku ape best nye blog yang aku sebut kat atas .
aku bukan dengki .
aku nak taw pe yang best .
kalau dah taw , boleh aku cari mood bace blog dorunk .
sebab sekarang tak rasa pape .
borinkkkkkkkk jehhh aku p blog depa .

ayat 10 patah , komen 50 .
tak paham aku .
bukan ade yang lawak pun .
huh .

13 bantah cakap cikgu:

Anonymous said...

memang kedengki kau nih.hahaha:D

Misshy Innz said...

@alin

bek kau bagitaw, pe best blog dorunk yang aku nak dengki sangat .
setakat pemes , tak heran de hahaha xD

Mra Mastura said...

blog abang, blog sape?

mra pn xtau ape best. mra just bace je kdg2. huhu.

Misshy Innz said...

@mRa

zack zukhairi

oranglidi said...

ntah.

aku pun blur kejap.

blog hilangpunca kalu baca memang best.

Mra Mastura said...

@I n n z

ehhee.. abg zack memang best ^__^ suke drawing dye. hehe.

yang lain, entah.mra pn xtau.. hehe..mra bc pn lpas org ckp.nak tau juga la kan mcm mane best nye.

ala,mereka pn x mahu org kate mreka femes. just orang2 yang bc blog mreka called them faymes.. hehe..

Encik Psychopath said...

http://babipunyestalker.blogspot.com/

blog ni tak sebut ? best kot.

Nurul Ayu said...

entah aku pon tak taw..tp aku setuju gak kekadang tu tak taw apa yg best kat blog diorang..

tp aku suka penulisan miss lolly..selalu buat aku gelak baca entry dia..haha

miss lolly pon dikira femes kan???ngeh3

Kaizen Shinobi.com said...

errr......... lalalalalala

shooting for the star said...

Dulu blog diorang best cume skrg kurg skit lh;)

fikah © said...

hurm.
kena banyak kali baca entri ni, baru aku paham maksud sebenar ko. apa yg best?? hurm...
bro eyriqazz ni, maybe dari segi nuffnang kot. sape2 yg baru berjinak2 dgn nuff, maybe boleh rujuk kat dia & blog2 laen.

cik epal tu, sebenarnya, baru kembali berblog tu. eh, silap, mengomen blog, dia blom apdet lagi blog dia, except dia dah publickan balek blog dia. cik epal ni, femes, sebab dia agak friendly & rajen komen kat blog orang. jadi org bminat nak gi blog die.
dan kadang2 entri dia agak lawak.
hehehe.

cikgu dahlia, aku jarang baca, tapi dia pun selalu hit me back, bila aku komen kat blog dia.

HZ, mungkin stail ayat yg dia guna.

pendapat aku, best ke tak blog tu, sgt subjektif. terpulang kpd masing2. macam blog ko, aku tetap rasa best & nak baca walaupun benda yg ko cite hanyalah life ko je. tapi, itula, best itu subjektif bagi aku.

oh, blog abang ko toksah cite la, walau xapdet, org yg jenguk ade je selalu.hehehe.


just my 10 cent.
hehehe

si kure kure :) said...

ak rase razi lagi best ZZ. haha

Ieqa Swetluv said...

haha ade la tu kot yg bestnye bagi org lain huhu