Thursday, October 28, 2010

.macam macam hal lahh .

malam kelmarin (selasa malam rabu) , time ngah on call dengan cumi ciki .
siku aku tercium dinding .
boleh tahan kuat tapi masa kene , saket dy kejap jehh .

esok tuhh (rabu) , bila bangun , oke , siku aku saket macam lebam .
nak luruskan pun tak boleh .
tak pe .
aku redha jehh .

sehari suntuk aku tak jamah mende sebab aku bajet nak p sopink kat pasar malam .
kul 8 aku turun ke parking motor .
aku bau petrol kuat gile .
dalam hati "motor sape lahh ni"
aku alihkan helmet , letak kat motor sebelah .
tergerak hati nak tengok simen .
"whatt ? apasal motor aku plak ni ?"
leaking . aku skodeng . tik tik tik minyak tumpah .
"adoiyaiii , whyy ? nape motor aku ? "
call ayah , no answer .
call adik aku , no answer .
aku switch on motor , slow slow meter minyak bergerak ke bawah .
DAMN !
setengah tank dy turun .
aku baru isi full tank semalam , dah lah RON95 plak tuhh .
tak nak menangis plak en aku tengok minyak aku habis gitu jehh .
tak pepenah motor aku minum RON95 .
recession punya pasal der .
T______T

aku dah lapa gile .
aku call darina , tanya dah makan belum .
aku ajak p pasar malam , tamao .
g dinner terus kat belakang uia .
ngee ~

kebetulan time tunggu darina , aiman call .
macam taw taw jehh aku ade masalah .
hehe ;D

pas makan , g layan boling se game .
wee ~
walaupun tak hebat , tapi oke lahhh .
out of 100 , aku lulus lahh .
kah kah kah ;D




ni , nabil aku pe cer nie ?