Friday, October 29, 2010

.entry pepagi buta.

dah pukul 2:41 pagi.
rase nak berjiwang .
wakaka xD

ini entry untuk cumi ciki saya ;)
nama sebenar dirahsiakan .
shhh ;D
just known him as my cumi ciki .


aku pernah bercerita pasal dia dalam entry :
english style
penulis baru
cumi ciki

eh entah .
aku dah tade idea nak tulis ape .
konon nak berjiwang tapi tak boleh .
pueh pikir ayat .
HAHA !
sorry lah der , gua bukan minah jiwang .
manja cikit tuh mungkin lahh .
wakaka xD

untuk cumi ciki , sila makan ubat yep.
awak nak exam next week .
kang demam , cene nak jawab exam .
pastu hujung minggu depan , kan kita nak berpiknik .
kalau demam , cene nak turun KL ?
weee ~~







jom tido babes !

3 bantah cakap cikgu:

Mat Sentap said...

weyh, mahu beli shawl ngan aku x? siyes cantik dow....ehhe.cantik pakai raya haji nie..xpun pakai mse piknik nnt..hehe

Unknown said...

ewah ewahh
xP

Blog Eazy Izzuddin said...

whoa...
hehe
salam kesinggahan..
ehehe
xD