Wednesday, October 6, 2010

.sekadar membebel.

semalam masa lunch , aku bayar dengan not RM50 .
dah mmg itu jeh yang ade .

"dik, kalo duet singgit-singgit boleh?"
"errr. saya ade RM2 jeh ni ha"
"eh bukan, mak cik pulang kan baki pakai duet singgit-singgit. tak dak duet RM 10 dah ni"
"err . boleh lahh "


oke fine .
40 keping RM 1 dipulangkan , sekeping RM 5 .
terkejut aku .
gile ke hape .

dah macam ayah tuka duet untuk duet raya jeh haaa.
aku nak beli topup pun serba salah kot .
segan lah nyahh nak serah 10 keping RM 1 .
grrr x(

pastu belanja hari ni , aku bayaq duet RM 1 semua nya .
wakaka ;D

pagi tadi bukan permulaan hari yang bagus .
aku dah cuba bangun dengan senyuman tapi tak tahan lama.
hampas kelapa sungguh .

masa otw nk g kelas , turun bukit .
aku brek emergency dengan sangat emergency sebab ade taxi .
kang kot aku jalan, eksiden plak.
mengucap panjang aku kot .
eeeeeeee bodoh punye taxi .
pastu lalu depan aku macam 10 jeh dy bawak .
aku langgar taxi buruk kau tuh kang taw lahh .
geram3.

pastu nak naek kelas , terserempak dengan hamba allah ni .
aku tak suke dia oke .
dah lama gile tak nampak , tetibe muncul depan mata yang like nak bertembung sangat dah .
dengan tak semena-mena terkeluar perkataan "esh" yang menunjukkan ketidak sukaan aku pada beliau .
mood ruined down T___T

ingat tadi , pas kelas kul 5 nak pegi cuci motor .
sekali hujan lebat plakk .
ate , kene lah jalan kaki pi kelas .
nan ado lah basuh motor nye .
huuu T____T

tape3 .
semua tuh perkara biasa .
take it positively .
hehe xD
^_______^








eh kau taw tak malam ni ade konsert MAHER ZAIN kat uia ?
and aku baru taw tengah hari tadi .
wakakaka xD

patut lah semua dok kecoh-kecoh pasal dia .
heeeee XD
tak dapat lah pegi ;D



"welcome to IIUM , MAHER ZAIN"


17 bantah cakap cikgu:

sekamar rindu said...

salam..

sib baik duit seingit2..
nya bagi duit syiling 20s sen..40 ringgit..bocor poket suar..hehe

A Fans of Lee Family said...

hukhuk..
amat tau sbb dh tgk jadual dia..
mau pergikkkk~~~~ T_T

kaizen shinobi said...

mesti la kecoh der... aq leh bet 80% dak UIA minat kot?

tiket jual 2 kali, dua2 sold out~ harem~

Syazwana said...

peh giler tebal kan 40 keping rm1...
hahahaha

eh2..
maher zain wat konsert kat uia??
kenape xtaw..
waaa...

Hizami Li said...

erk.
zami tahu psl maher zain tu lama dah.
XD

farah keifli said...

hahaha..40hengget?
ala dik,masuk purse nampak tebal sikit..
feeling duet banyak gitu..

GRuNGe said...

Wah, complete sehari dalam hidup Inzz. Wakakaka. Jap lagi sambung lagi sikit weis, untuk lepas kelas petang sampai sebelum tidur. :P

Misshy Innz said...

@sekamar rindu

wahhh jangan lah kejam macam tuh sekali .
hahaha !

Misshy Innz said...

@Najwa cik Qaseh

jangan ngs ye ;)

Misshy Innz said...

@kaizen shinobi

termasuk lah kau wpun tak dpt pegi tengok ;p

Misshy Innz said...

@Syazwana Jamal

sy pun baru taw tengah hari tadi .
gile sedih org uia tak taw ;D

JelinaJoli said...

gua syak macik tu pinjam duit raya anak2 dan cucu2 dia

Misshy Innz said...

@Hizami Rahim


haaa yeke ?
ala, innz bz sgt .
tade mase nak amek taw hal lua ;p

Misshy Innz said...

@puan farah

haha agak lahh .
kaya duet RM1.
kah kah kah

Misshy Innz said...

@GRuNGe

haha. tado kojo do .

Dyla Dahlan said...

wahhh!!Maher Zain live in UIA!
Rugi doh kalo x pegi tgk..

Fnd Rocka said...

Haha duit raya